niezniszczalny Napisano 14 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 ma teraz korbę acera na kwadrat ale jest dla mnie stanowczo za miękka moją jazdę można zaliczyć między XC a ENDURO szukam korby i suportu mocnego i sztywnego (nigdy więcej na kwadrat ) co do korb nie mam doświadczenia dlatego zwracam się do Was o pomoc [jeśli to ważne to mam napęd na 8r] ---czy mogę założyć korbę 48/36/26 ? z korbą i suportem chciałbym zmieścić się w 350- góra 400zł ps- w wyszukiwarce takie tematy są nieaktualne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 14 Lipca 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 http://www.cyklotur.com/x_C_Sz2__T_mechanizm-korbowy-slx-fc-m660-SHIMANO.html?PT=53162156&PZTA=8&HNT=T&PD=53010529&WSZDZ=T w komplecie z łożyskami. na allegro pewnie trochę tańsze. Są również z 48z ale jakiś sensowny powód dla którego potrzebujesz dużej tarczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 14 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 Możesz poszukać jeszcze korby Deore na octalink a jak nie to pozostaje HT 2 DEORE FC-M590. Co do zębatek to lepszym rozwiązaniem jest 44/32/22 ale to moja skromna opinia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
niezniszczalny Napisano 14 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 wybierając większy blat liczyłem na większą prędkość ale jeśli polecacie 44-32-22 to mi też pasuje na tego slx wpadłem i był moim faworytem ale wolałem się zapytać jak komuś coś jeszcze przyjdzie do głowy to piszcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 14 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 Myślisz, że Deore jest gorsze od SLX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...