Skocz do zawartości

[korba] i suport do XC

niezniszczalny

Rekomendowane odpowiedzi

ma teraz korbę acera na kwadrat ale jest dla mnie stanowczo za miękka

moją jazdę można zaliczyć między XC a ENDURO

szukam korby i suportu mocnego i sztywnego (nigdy więcej na kwadrat :icon_wink: )

co do korb nie mam doświadczenia dlatego zwracam się do Was o pomoc [jeśli to ważne to mam napęd na 8r]

---czy mogę założyć korbę 48/36/26 ? z korbą i suportem chciałbym zmieścić się w 350- góra 400zł

ps- w wyszukiwarce takie tematy są nieaktualne

Te 100g bez utraty wytrzymałości, to w praktyce właśnie główna różnica między tymi korbami.

W każdym razie, zysk wagowy jest duży, jak za takie pieniądze, a wiadomo, że im lżejszy rower, tym łatwiej go rozpędzić. Jeśli komuś na tym zależy, to kupuje SLX, nie Deore.

kosa23 - powiedziałeś to czego ja nie zdążyłem

dokładnie o to mi chodzi - rower jest stosunkowo nowy ale powoli zaczynam zmieniać części

ta moja korba acera mnie wkurza dlatego postanowiłem szybko się za nią zabrać- zdecydowałem się właśnie na SLXa więc temat można zamknąć

To po co pytasz jak lepiej wiesz?? Oczekiwałeś tylko potwierdzenia co do dokonanego wcześniej wyboru SLX?? Na pewno będziesz jak twierdzi kosa23 szybciej się rozpędzał więc życzę miłego i trwałego użytkowania :icon_mrgreen:

A w temacie narzekania w kierunku mocowania na kwadrat to pasuje takie przysłowie "złej tanecznicy przeszkadza i rąbek u spódnicy" :whistling:

tu 100g tam 50g - dojdziemy do 1kg potem 2kg - owocuje to chyba na plus :icon_question: przecież o to chodzi

- chyba że ja tu czegoś nie rozumiem :confused:

przed napisaniem tematu trochę poszukałem i widziałem tego SLX i DEORE ale temat był po to by ktoś mnie utwierdził w wyborze lub skierował w inną stronę

tu 100g tam 50g - dojdziemy do 1kg potem 2kg - owocuje to chyba na plus :icon_question: przecież o to chodzi

- chyba że ja tu czegoś nie rozumiem :confused: