Neon1992 Napisano 14 Lipca 2011 Napisano 14 Lipca 2011 Witam, kupiłem nowy rower Kross Hexagon V3 i po niecałych 300km poleciał suport. Rower oddałem do serwisu (przecież mam na niego gwarancję, to co się będę sam bawił w wymianę). Po 5 dniach otrzymałem go z powrotem niestety z rozregulowaną przednią przerzutką Gdy jadę na 3 wszystko jest OK (łańcuch nie przyciera) na 1 tak samo, niestety na 2 łańcuch przyciera co bardzo denerwuje. Gdy zrzucam z 3 na 2 czasami jakby za bardzo zlatuje i muszę go delikatnie manetką podciągnąć ku 3 wtedy wpada idealnie na 2 (niestety nie ma tego momentu na filmiku, rzadko się to zdarza, ale zdarza.) Wszystko ładnie przedstawia filmik, który nagrałem może to trochę ułatwi rozwiązanie problemu. Dodam, że śrubka H jest wykręcona do max., gdy ją wkręcam jest jeszcze gorzej nawet na innych biegach. Proszę o pomoc ponieważ nie chcę już go oddawać na serwis bo znowu z tydzień go nie będzie. Nie znam się na przerzutkach dlatego tutaj piszę i proszę Was o pomoc. P.S. 1 Przeglądałem temat Regulacja przerzutki przedniej niestety sam nie mogę dojść ocb. P.S. 2 Tylna przerzutka działa idealnie każdy bieg wskakuje na swoje miejsce od razu. P.S. 3 Przed wymianą suportu było wszystko ok z przednią przerzutką. P.S. 4 Więcej nic nie robiłem, tylko wykręciłem śrubkę H, nie chcę bardziej tego rozregulować. http://www.youtube.com/watch?v=EgmUG8xysoU
Neon1992 Napisano 14 Lipca 2011 Autor Napisano 14 Lipca 2011 Jesteś Boski! Wykręciłem o 5 obrotów i działa idealnie
Piksel Napisano 14 Lipca 2011 Napisano 14 Lipca 2011 Pedałuje się przednią częścią stopy, która jest położona równolegle do korby.W ten sposób osiągniesz większą efektywność i mniej się zmęczysz.