Gedon155 Napisano 14 Lipca 2011 Napisano 14 Lipca 2011 Witam Mam rower Kross HexagonV2 te opony co mam Vee Rubber VRB-198 26x1.95 To mam już zajechane i za tym idzie dętka przebita... a skleiłem juz z 3 dętki w tym sezonie (2 miechy) Jaka opona i dętka by była idealna? Myślę o Oponie Kenda Flame?? kumpel ma i sprawuje się idealnie jeżdżę ogólnie w 80% po asfalcie i reszta to piasek,plyty betonowe i od czasu po lasku Można jakieś wskazówki?
michalmad Napisano 14 Lipca 2011 Napisano 14 Lipca 2011 może coś z semi slicków, aczkowlwiek ja dużo jezdze po asfalcie czasem po lasku i mam continental race king 2.0 ktore są swietne.
Gedon155 Napisano 14 Lipca 2011 Autor Napisano 14 Lipca 2011 Coś mnie te kenda flame ciągnie nie powinno być problemu z ta opona na moje stare oponkę? Bo jestem zielony a nie chcę kupić opony większej czy tam mniejszej i grubszej czy chudszej opony na masę około (100kg calkowicie z rowerem) bo mam już ochotę smigać po oponeczki A i jaka dętka najlepiej na te oponke prosił bym o szybcio odpowiedz:D
michalmad Napisano 14 Lipca 2011 Napisano 14 Lipca 2011 a to było odrazu mowic ze opona ma byc do szpanu ta opona w rozmiarze 2.125 spokojnie wejdzie na twoja obręcz, a DĘTKA 26" 1,75-2,125. Pomogłem to +
adas651 Napisano 14 Lipca 2011 Napisano 14 Lipca 2011 ta opona stanowczo nie nadaje sie do roweru MTB, ona jest do cruizerów wystarczy lekki deszczyk lub troche pasiku na asfalcie = ZERO przyczepności i leżysz na każdym zakrecie, a o hamowaniu to w ogóle zapomnij poza tym sztuka waży z kilogram rozpedzić sie na niej jest bardzo cieżko mimo ze nie ma dużych oporów chcesz szpanu to polecam białe opony np. ew. kenda K-rad, geax mezcal - przejedziesz Nowym Światem - wszyscy sie gapią