PrzemkoVonLezajsk Napisano 8 Października 2011 Udostępnij Napisano 8 Października 2011 Hmm A już byłem tak napalony na tego Krossa - a tu takie opinie Na szczęście pojawił się jeszcze jeden gracz na boisku Merida Big.Nine TFS 500 D Osprzętowo podobny do Kross'a - cenowo 200zł droższy Korba nie jest na "drążonej osi i zew. łożyskach" - ale jest to Dyna-Sys no i z tyłu mamy XT Nie wiem też jak wypada geometria w porównaniu do Krossa (nie znam się na tym ) ....no i nie wiem jak wypadają amortyzatory W Krossie mamy Rock Shox XC 28 Mg TK a W Meridzie SR Suntour 29 XCR-RL 100 który lepszy pojęcia nie mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radek1234 Napisano 9 Października 2011 Udostępnij Napisano 9 Października 2011 Do tego piszą co innego na swej stronie czyli level b6 rozmiar L rura podsiodłowa 516, a w katalogu 496,to w końcu jak, i dwa lata gwarancji też dziękuje czekam na swego speca,jak na razie brak konkurencji jeszcze tylko author zobaczymy co pokaże. Na stronce kross.pl jest chyba błąd. Geo B6 jest zamienione z B3. Właściwe jest to, co w katalogu PDF i dealerskim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 9 Października 2011 Udostępnij Napisano 9 Października 2011 (edytowane) zacznijmy od tego, ze b3 i b6 to zupelnie inne ramy i o ile w b3 faktycznie miejsca na opone jest malo, to w duzo lepiej zrobionej b6 jest dobrze...fotki strzelone, beda na stronie w relacji z targow w kielcach Edytowane 9 Października 2011 przez nabial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PrzemkoVonLezajsk Napisano 9 Października 2011 Udostępnij Napisano 9 Października 2011 Kilka zrobiłem. Mogę tu wrzucić w niedzielę, albo podaj mi maila na PM, to wyślę Ci na pocztę. Dzisiaj się dowiedziałem, że podobno wersja ramy stricte produkcyjna ma mieć tego miejsca trochę więcej (ale nie dużo więcej). Dobrze, gdyby faktycznie tak było. Wielkie dzięki za zdjęcia. Przy okazji Kross wrzucił też kilka zdjęć z swojej Gębo-książce (Facebook ) Rowerek prezentuje się bardzo ładnie, jednak wg mnie brakuje mu czerwonych akcentów typu - czerwona obejma sztycy - czerwone podkładki pod mostek - j.w śruby na bidon - czarno czerwone siodło - czarno czerwone chwyty Coś jak w moim Giant defy 2 W takiej konfiguracji rower byłby dla mnie kompletną nirwaną (no może zmienił bym pancerze linek i przewody hamulców na białe... i zaciski kół na czerwone....... i śruby tracz na czerwone.....) a może już lepiej nic nie piszę .... cykloza za bardzo rzuciła mi się na głowę.....od tygodnie nie byłem na rowerze..... to już objawy głodu rowerowego.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radek1234 Napisano 9 Października 2011 Udostępnij Napisano 9 Października 2011 zacznijmy od tego, ze b3 i b6 to zupelnie inne ramy i o ile w b3 faktycznie miejsca na opone jest malo, to w duzo lepiej zrobionej b6 jest dobrze...fotki strzelone, beda na stronie w relacji z targow w kielcach Dużo czy mało - to faktycznie rzecz względna. Moim zdaniem nie jest dobrze. Zresztą lepiej niech każdy sam oceni, foto widełek i opony w załączniku. Żeby nie było - B6 zrobił na mnie mimo wszystko pozytywne wrażenie. Trochę nim pojeździłem, skręca dość chętnie, stosunkowo zwrotny, czuć tylko że to waga ciężka. Po odchudzeniu kół powinno być bardzo dobrze. Dla osób chcących się ścigać,nie preferujących bardzo długich ram geometria bdb, jedynie fabryczny kokpit koniecznie do obniżenia. Nabial, B3 i B6 mają, na razie, mniej więcej tyle samo miejsca na oponę (przynajmniej kieleckie egz.), gołym okiem różnicy się nie można dopatrzeć. B3 stał z mocno przechylonym kołem, chyba krzywo włożonym, może stąd to wrażenie. Wiem że to inna rama. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 10 Października 2011 Udostępnij Napisano 10 Października 2011 a patrzyles, jak wyglada sytuacja w dolnych widelkach? to tam jest roznica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darok Napisano 10 Października 2011 Udostępnij Napisano 10 Października 2011 Nabiał, jaki rozmiar miała ta merida tfs 300 przez ciebie ujeżdżana,warto się zainteresować meridą czy zostać przy specu carve. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
netta1987 Napisano 10 Października 2011 Udostępnij Napisano 10 Października 2011 a co sądzicie o takim wynalazku ?? http://www.whytebikes.com/2012/bike_page.php?ModNo=W-1-052-12 bo przeglądając angielską prasę rowerową natknąłem się na niego i spodobał mi się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leo1 Napisano 10 Października 2011 Udostępnij Napisano 10 Października 2011 Niezły, ale cena zabija. Spójrz na to, zapowiada się rewelacyjnie a i cena powinna być dla ludzi: Grand Canyon AL 29 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 10 Października 2011 Udostępnij Napisano 10 Października 2011 Nabiał, jaki rozmiar miała ta merida tfs 300 przez ciebie ujeżdżana,warto się zainteresować meridą czy zostać przy specu carve. wiekszosc merid 29", ktore ujezdzalem, to niestety 17, wiec pewnie na takiej mnie widziales...idz w strone carve netta - wg mnie bedzie to lepiej jezdzic od scotta, a przy nisko puszczonym mostku i takim dopasowaniu do bikera, ze sztycy 400mm blisko do ogranicznika + mozliwie nisko, ale bez wariacji, kokpit, to smiem zaryzykowac, ze moze byc to zaskakujaco dobra maszyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rastatajm Napisano 11 Października 2011 Udostępnij Napisano 11 Października 2011 zacznijmy od tego, ze b3 i b6 to zupelnie inne ramy i o ile w b3 faktycznie miejsca na opone jest malo, to w duzo lepiej zrobionej b6 jest dobrze...fotki strzelone, beda na stronie w relacji z targow w kielcach Też miałem okazję być w Kielcach i z ciekawością oglądałem te ramki. Ta od B6 również moim zdaniem jest bardzo dobrze zrobiona, nie rzuciło mi się w oczy brak miejsca, więc myślę, że jest wystarczająco. Rozmawiałem też właśnie na temat B3 i tam niby właśnie mają poprawić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leo1 Napisano 12 Października 2011 Udostępnij Napisano 12 Października 2011 No i wylądował: Grand Canyon AL 29 Świetna jakość za tę cenę, szkoda że nie sprzedają samej ramy i jakiegoś uboższego modelu za ok. 1000e. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 13 Października 2011 Udostępnij Napisano 13 Października 2011 (edytowane) ciekaw jestem, co powiesz o amorze, bo ja siadajac na dt bylem srednio zadowolony, jesli w ogole bylem, ale reszta lux Edytowane 13 Października 2011 przez nabial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysztof76 Napisano 19 Października 2011 Udostępnij Napisano 19 Października 2011 jeszcze nie wiem, czy samą ramę, czy cały rower? Mam 188cm wzrostu. Myślałem o ramie ninera air 9 carbon (używanej) w rozm L? jakieś opinie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 19 Października 2011 Udostępnij Napisano 19 Października 2011 w zasadzie mucha nie siada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mopsioh Napisano 12 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2011 No i wylądował: Grand Canyon AL 29 Świetna jakość za tę cenę, szkoda że nie sprzedają samej ramy i jakiegoś uboższego modelu za ok. 1000e. Rower fajny ale MBIKE zrobiło bardzo fajny rower. Firma zawsze oferował produkty za uczciwą cenę i porządnej jakości. Poza tym to Polski produkt serio! Czemu Niemcom kabze nabijać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maru Napisano 22 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2011 Rower fajny ale MBIKE zrobiło bardzo fajny rower. Firma zawsze oferował produkty za uczciwą cenę i porządnej jakości. Poza tym to Polski produkt serio! Czemu Niemcom kabze nabijać? a co niby polskiego jest w tym rowerze? nawet nazwa jest polskawa. prawdopodobnie, jak we wszystkich rowerach, części są chińskie. to powszechna praktyka - wszystkie rowery są w dużej części made in china. sam jeżdżę na chińskim rowerze firmy zarządzanej przez kanadyjczyków. cannondale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dovectra Napisano 26 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2011 a co niby polskiego jest w tym rowerze? nawet nazwa jest polskawa. prawdopodobnie, jak we wszystkich rowerach, części są chińskie. to powszechna praktyka - wszystkie rowery są w dużej części made in china. sam jeżdżę na chińskim rowerze firmy zarządzanej przez kanadyjczyków. cannondale. projekt części oraz całości a wykonanie zlecone fachowcom co z tego że chińskim? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sadek Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 (edytowane) Co sądzicie o firmie Centurion?? Byłem w jednym sklepie i sprzedawca sie nimi bardzo zachwycał i zachwalał. Ceny tez mają dość przyzwoite, Edit: w gre wchodzi oczywiscie 29er. Edytowane 20 Grudnia 2011 przez Sadek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadargo Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 projekt części A których to konkretnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dovectra Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 tego się nie dowiemy... na pewno malunki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadargo Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 No to faktycznie, prawie cały rower... Jak coś piszesz to chociaż się zastanów czy masz rację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi