Skocz do zawartości

[Manetka]Gripshift mrx -30

krzych31

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam , otóż w moim starszym rowerze coś zaczęło się dziać ,a raczej nie działo się nic , lewa manetka od przedniego napędu po prostu nie trzymała ,wrzucając na trójkę zaraz cofała się na dwójkę ,mimo ,że łańcuch pozostawał na trzeciej największej zębatce. Postanowiłem to cudo rozebrać ,stwierdziłem ,że jakaś cholerna sprężynka nie trzyma ,bądź też wypadła ,przesunęła się. M9im oczom ukazał się kawałek metalu (to chyba robi za jakąś blokadę) nie znam się na budowie tego cuda i nie wiem jak to złożyć <facepalm> zamieszczam kilka nieciekawej jakości załączników ,na ostatnim widać to metalowe cudo ,coś ala sprężynka (blokada?:X?) błagam łopatologicznie o ile się da, manetki to grip shift mrx -30 a przynajmniej tak pisze ;P

Generalnie chodzi o to ,gdzie ,wktórym miejscu te sprężynkę wbić ,bo za cholerę nie mogę a jeśli już gdziekolwiek włoże to franca albo się przekręca i cofa ,albo się blokuje.Opcja trzecia jest taka ,że wystrzeliwuje w cholerę ;P ja jestem człowiek z natury spokojny ,ale to mnie irytować zaczyna dlatego tu jestem:)

post-142642-0-87588000-1310564395_thumb.jpg

post-142642-0-22023700-1310564406_thumb.jpg

post-142642-0-53864700-1310564417_thumb.jpg

post-142642-0-68354300-1310564477_thumb.jpg

Napisano

na drugim zdjęciu widać miejsce gdzie należy włożyć te sprężynkę. w odpowiednią strone :)

musiałbym zrobić zdjęcie jak to ma wyglądać ale to nie dziś.

z włożeniem tego obrotowego elementu może być pewien kłopot. tu trzeba popróbować.

jak nikt nic ciekawego nie napisze, jutro rozłożę którąś z manetek i obfotografuje :)

Napisano