flup Napisano 13 Lipca 2011 Napisano 13 Lipca 2011 Chce trochę poszaleć na rowerze i jak najmniej z nim robić (poza konserwacją) wymieniać itp. przez jakiś czas (np rok) Czyli wsiąść i jechać i nie martwić się że coś mi zacznie nawalać. mam te 2 na oku http://allegro.pl/kross-level-a2-17-deore-xt-kask-gratis-sprawdz-i1713695785.html?source=ob http://www.mudserwis.com/unibike-2011-evolution-p-2196.html Zależy mi na najlepszej przyjemności z jazdy, solidności, wytrzymałości, bezawaryjności. Wiem że najsłabsze ogniwo w rowerze, słabsza część może uprzykrzyć jazdę, dlatego z dystansem podchodzę do krossa, bo nie wiem jaka jest przednia przerzutka, oraz słyszałem o takich wadach jak: korba jest słaba, źle współgra z przednią przerzutką, lakier delikatny, siodełko niewygodne (nie wiem jak ster i pedały) no i co z tą hydrauliką, czy warto w tym przedziale się w to bawić. bardzo proszę o jak najwięcej opinii ponieważ pali mi się i chcę rower już teraz. oraz czy przy kupnie przez neta to jest dużo roboty ze złożeniem i ustawieniem roweru... dzięki
radamenes Napisano 13 Lipca 2011 Napisano 13 Lipca 2011 Unibike wydaje się być solidniejszy, ma lepszą rame i osprzęt. Jeśli nie będzie błota to V-ki wystarczą w zupełności
Emcio Napisano 13 Lipca 2011 Napisano 13 Lipca 2011 wybierając między Evolution a Levelem to oczywiste jest, że lepszym wyborem będzie Evolution. miałem okazję jeździć tym samym Levelem (kupione z tej samej aukcji tylko tydzień temu) oraz Evolution z 2011. po przejechaniu się każdym z nich około 20km mój wybór padł na Evolution sam zastanawiam się nad kupnem nowego roweru i wpadł mi w oko Evolution z 2010 oraz Kellys Quartz wybór należy do ciebie, osobiście bym wybrał Evolution
radamenes Napisano 13 Lipca 2011 Napisano 13 Lipca 2011 Jeśli chodzi o zamawianie przez internet to zakładasz tylko przednie koło i kierownice prostujesz, niekiedy trzeba jeszcze przerzutki pod siebie wyregulować. Radził bym się wcześniej przymierzyć bo to 19" Unibika jest dość długie, ja przy 175cm lepiej się czułem na 17"
ziemian Napisano 13 Lipca 2011 Napisano 13 Lipca 2011 Unibike wydaje się być solidniejszy, ma lepszą rame i osprzęt. Jeśli nie będzie błota to V-ki wystarczą w zupełności Stary teraz mi napisz które komponenty ma lepsze w napędzie Unibike??? Jeżeli chodzi o napęd KROSS ma wszystko lepsze oprócz korby. Amor taki sam. Koła porównywalne. Rama na plus dla Uni. Hamulce na zdecydowany plus dla KROSS'a. Reasumując rowery są bardzo podobne osprzętowo i to za KROSS'a zapłącisz o te 200zł mniej i jeszcze dostaniesz gratisowo kask także zdecydowanie bierz KROSS A2 2009 XT. pozdrawiam
radamenes Napisano 13 Lipca 2011 Napisano 13 Lipca 2011 W aukcji od A2 nie ma nic napisane o sterach czy suporcie. Piasty, nie wiem. Czy lepiej mieć XT czy 27 biegów? Ja jednak wybrał bym Uni. Ktoś tu wytargował go za 1700zl podobno.
flup Napisano 13 Lipca 2011 Autor Napisano 13 Lipca 2011 Jeszcze taki sprzęt mam na miejscu, niedaleko w sklepie i sprzedawca spuści mi do około 1800zł http://www.domenasportowa.pl/product-pol-10661-Rower-gorski-Merida-MATTS-TFS-100-D-Dostawa-i-akcesoria-GRATIS-.html przejechałem się kawałeczek. Rama 18" i to jest dla mnie max, lepiej chyba czułbym, się na mniejszej (jakieś 17) no ale... W sumie chyba fajny, a wy co sądzicie, lepiej krossa/unibike? Ze względu na lepszy osprzęt? Zdecydowanie będę wybierał ramy 17 lub 17,5, bo mam 175cm i wnętrze nogi na 78cm, ta merida 18 dotyka już klejnotów. Na razie nie mam pojęcia co wybrać. Coś czuję że finalnie chyba wybiorę crossa, szkoda tylko że nie ma juz v4 i v6 z 2009 a z 2010 to chyba by mnie wyniosło ze 2100 na v-brake i ze 2500 na hydraulikach.. dalej proszę o jakieś opinie i przemyślenia dzięki.
radamenes Napisano 13 Lipca 2011 Napisano 13 Lipca 2011 No to ten Kross co podałeś będzie ok, bo widzę ze chcesz tarcze raczej mieć. Na pewno bardziej się pod tym względem opłaca niż merida.
ManiakRowerowy Napisano 13 Lipca 2011 Napisano 13 Lipca 2011 Nie wiem co wy widzicie w tym A2 XT. Nie wiem czy sugerujecie się tylnią przerzutką XT. Popatrzcie na korbę, kasetę co to za g***a powsadzali za przeproszeniem. Poza tym w Unibike masz 27 przełożeń (nie wiem czy to dla ciebie argument). Ale kupując rower z przerzutką XT z tyłu i gównianą kasetą, łańcuchem to nawet tej przerzutki w pełni nie wykorzystasz. Ja stoję za Unibike. Pozdro
beskid Napisano 13 Lipca 2011 Napisano 13 Lipca 2011 Stary teraz mi napisz które komponenty ma lepsze w napędzie Unibike??? Jeżeli chodzi o napęd KROSS ma wszystko lepsze oprócz korby. Amor taki sam. Koła porównywalne. Rama na plus dla Uni. Hamulce na zdecydowany plus dla KROSS'a. Reasumując rowery są bardzo podobne osprzętowo i to za KROSS'a zapłącisz o te 200zł mniej i jeszcze dostaniesz gratisowo kask także zdecydowanie bierz KROSS A2 2009 XT. Lepsze nie lepsze oto jest pytanie. Po prostu Uni jest z bardziej poukładanym osprzętem. Nie jakaś kombinacja od Altusa po XT i do tego jeszcze SRAM + Novatec jak w A2 tylko rzetelna kombinacja Alivio z Deore. Po czym wnosisz, że kaseta Alivio jest gorsza od SRAMA i to samo o DEORE M592 SHADOW a XT a także w czym są gorsze piasty Alivio M430 od tych Joy Tech?
flup Napisano 13 Lipca 2011 Autor Napisano 13 Lipca 2011 Miałem chrapkę na Unibike Flite 2010 za 1999zł (w sumie rower marzenie dla mnie), ale towar niedostępny, no i pewnie nie będzie, a już raczej nie za 1999zł mój rozmiar. Więc zamówiłem Unibike Evolution 2011 utargowałem koło 1630 za wszystko, więc jest git. Czekam na kuriera i na pierwszy rajdzik. dzięki za pomoc!
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.