Skocz do zawartości

[rower] Author Zenith 2009 vs Author Traction 2010 który lepiej kupić?

Rumian

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, stoję przed możliwością zakupu roweru jednego z dwóch modeli, cena bardzo do siebie zbliżona rower nowy. Bardzo proszę o pomoc w wyborze. Użytkowany będzie po lesie piaszczysto-górzystym (fajne górki do zjazdów,korzenie, doły itp) oraz po zwykłych drogach lokalnych w proporcji 50/50. Zenith crossowy, Traction MTB. Mnie zastanawiają również poza osprzętem takie kwestie jak opony i to czy w przypadku crossa nie porobią się jakieś luzy na tych łączeniach na ster/rama/kierownica. Nie znam się do końca na tym dlatego pytam. Mam własne przemyślenia ale wolałbym o nich nie pisać tylko poczekam do waszych opinii.

Poniżej krótka specyfikacja :

ZENITH 2009

RAMA: podwójnie cieniowana aluminium 6061-T6 700C

WIDELEC: RST Vita TnL (60 mm) blokada skoku

KORBA: SUNTOUR XCR-T418 48-38-28 (170/175 mm)

PRZERZUTKA PRZEDNIA: SUNTOUR FD8 (34,9 mm)

PRZERZUTKA TYLNA: SHIMANO Deore

MANETKI: SHIMANO Deore (27 biegów)

KASETA: SHIMANO HG-50-9 (11-34)

PIASTY: AUTHOR 32 otwory

HAMULCE: TEKTRO 57AL

OBRĘCZE: JALCO ATB 220 dwuścienne 32 otwory czarne

OPONY: AUTHOR PANARACER Silk Road Cross 700C x 35

SIODEŁKO: AUTHOR Ergo Gel

WAGA (kg): 13,10 (20")

TRACTION 2010

RAMA: podwójnie cieniowana, aluminium 6061-T6, 26"

WIDELEC: RST Gila Pro TnL (100mm), blokada skoku

KORBA: SHIMANO M442 44-32-22 (170/175mm)

PRZERZUTKA PRZEDNIA: SHIMANO Deore (34,9mm)

PRZERZUTKA TYLNA: SHIMANO SLX

MANETKI: SHIMANO Deore (27 biegów)

KASETA: SHIMANO HG-50-9 (11-34)

PIASTY: SHIMANO Deore 32 otwory

HAMULCE: TEKTRO M530

OBRĘCZE: ALEX ACE 24 dwuścienne 32 otwory czarne

OPONY: AUTHOR PANARACER Trail Master 26"x2,00"

SIODEŁKO: AUTHOR Super Sport

WAGA (kg): 13,10 kg (19")

Napisano