dużepiwo Napisano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2006 Za kilkaset zł można kupic kamerę wraz z bezprzewodowym odbiornikiem i zapisywaczem sygnału. Czy ktoś z was ma mozę coś takiego, albo jakąś wiedzę na ten temat. Proszę o dyskusję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thrackan Napisano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2006 Nie znam się na tym, ale poszukaj na www.digave.com . Tam facet napisał o sposobie w jaki nakręcił kilkanaście filmików (btw polecam "bronx" i ten, który ma w opisie to, że jechali po wypiciu piwa). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BART_osz Napisano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2006 Za kilka stow caly komplet z zapisywaczem obrazu ( kamera ?? ) Ja widzialem tylko same zestawy obiektywow - cos takiego montowanych na kask i to podlacza sie juz do zwyklej kamerki ktora laduje sie do plecaka. Ale caly komplet za pare stow - mozesz dac jakiegos linka ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KAZUMI Napisano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2006 na forum już był temat odnośnie kamer na kaski. Poszukaj a znajdziesz kilka całkiem niezłych patentów tam umieszczonych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ssslawecki Napisano 16 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2006 Ja już trochę szukałem po forum informacji o kamerkach - kwestia zasadnicza co najtańszego wsadzić do plecaka ? Chodzi oczywiście o ustrojstwo do nagrywania - czy ktoś próbował na tzw. "playery" czy "dyktafony" ? Najbardziej interesowałby mnie zapis na wymienne karty pamięci ? Jakieś nowości na rynku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...