Cox Napisano 9 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2011 Oto mój krosik a6,jeżdże na nim już 2 lata, trochę katowany na wyscigach, na czym tanim kosztem mógłbym zbić jeszcze wage? Bar Plugs: (Korki do kierownicy) - brak Brake (Front): (Hamulec przedni) - Avid SD7 - 180g Brake (Rear): (Hamulec tylny) - Avid SD7 - 180g Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) – Shimano Deore Lx dual control -530g Cables: (Pancerze i linki) - 150g Cassette: (Kaseta) – Shimanio Deore 11-32 - 350g Chain: (łańcuch) - Shimano Deore - 300g Crankset: (Korby) – Truvativ Firex 2 tarcze 22 i 32 zęby - 886g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano Lx- 175g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - Shimano Lx - 311g Fork: (Widelec) –Rock shox Tora 318 solo air -2090 g Frame: (Rama) – Kross a6 – 1750g Grips: (Gripy) - Boplight - 30g Handlebar: (Kierownica) - Truvantiv Team 580mm/31,8 - 145g Headset: (Stery) - VP - 120g Horns: (Rogi) – no name, własnoręcznie przerobione -140g Pedals: (Pedały) – Shimano 540 - 350g Seat: (Siodło) – San Marco - 262 g Seatpost: (Sztyca) – Bontrager carbon - 230g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) – Alu no name - 30g Shifters: (Manetki) - Shimano LX dual control – już policzona waga Skewers: (Zaciski koł) - Mavic – 120g Stem: (Mostek) - Truvantiv Team 110mm/31.8 - 146g Tire (Front): (Opona przednia) - Schwalbe Rocket Ron Performance - 440g Tire (Rear): (Opona tylna) - Schwalbe Racing Ralph evo- 380g !!!! Tubes: (Dętki) – dętki jak dętki 180g tył i 130g przód – 310g Wheel Front: (Koło przednie) – 838g -Hub: (Piasta) – Mavic Crossride UB -Rim: (Obręcz) - Mavic Crossride UB -Spokes: (Szprychy) - Mavic , stalowe, płaskie x 20 -Nipples: (Nyple) - Mavic , czerwone, „marker edition” Wheel Rear: (Koło tylne) - 960g -Hub: (Piasta) - Mavic Crossride UB -Rim: (Obręcz) - Mavic Crossride UB -Spokes: (Szprychy) - Mavic , stalowe, płaskie x 20 -Nipples: (Nyple) - Mavic , czerwone, „marker edition” zdjęcia dodam dzisiaj po 12, jak amora z serwisu odbiore Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zazi Napisano 9 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2011 To jest waga realna tych kół? Tanim kosztem zmienić: - dętkę tylną - zaciski kół - obejmę - rogi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 9 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2011 tak waga realna z opaskami mavica, sam ważyłem na wadze elektronicznej, ile ważące i po ile można jakies lekkie zaciski kupić, i jakiej firmy? Foto bedzie w poniedziałek , bo nadal widelca nie mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pacholski Napisano 9 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2011 Dartmoor Bolt-On . Cena kolo 20 zl.? Nie widze sensu zmienaic obejmy jak ma dobra :S... Lepiej kupic detki jakeis dobre albo rogi smica/boplight. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 9 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2011 Cena koło 30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zazi Napisano 9 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2011 Dartmoor Bolt-On . Cena kolo 20 zl.? Nie widze sensu zmienaic obejmy jak ma dobra :S... Lepiej kupic detki jakeis dobre albo rogi smica/boplight. Zasegurowałem obejmę, bo można kupić ważącą 17g za mniej niż 20 zł . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pacholski Napisano 9 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2011 Hmm... I zysk 13 g . Jakos malo oplacalne szczegolnie, ze rower wazy powyzej 11 kg. 13 g w ta czy tamta duzej roznicy nie zrobi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 10 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2011 no te zaciski fajne, ale chyba zostane przy tradycyjnych szybkozamykaczach jakie dętki kupić? ile bedą ważyć i jakiej firmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zazi Napisano 10 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2011 maxxis ultralight ok 130g maxxis fly weight ok 100g rubena ultralight ok 130g schwalbe xxlight ok 100g CYT (chaoyang) Super Lite 114-138g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 10 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2011 mam dętke continentala, 126 gram, niby lekka, dziury nie ma , a po 3-4 dniach schodzi z niej powietrze, nieszczelne scianki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exist Napisano 10 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2011 Sprzedaj ciężką Torę i kup coś lżejszego. Np. Axon jest o 500g lżejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pacholski Napisano 10 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2011 Albo Epicona :S. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 10 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2011 ale czy axon i epicon bedą działać tak dobrze jak tora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pacholski Napisano 11 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2011 Zalezy ile wazysz. Ale sadze, ze po zmianie Tory na Epicona bedziesz mega zadowolony . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yeti1232 Napisano 11 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2011 nie zgodze się z wypowiedzią wyżej tora jest już z tłumikiem mc a epicon jest o wiele gorszy w pracy ni tora z mc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 11 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2011 no też tak myślę, teraz po serwisie to jest masełko, wybiera liście i piasek na asfalcie a oto foto http://i55.tinypic.com/23sw4e0.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 13 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2011 opłaca sie kupić troche używane, ale nie zniszczone rogi Boplight za 42 zł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yeti1232 Napisano 13 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2011 jezeli są nie zniszczone to tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Franio Napisano 14 Lipca 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 Nowe kosztują ok. 70zł, więc jeśli naprawdę są w dobrym stanie, to się opłaca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kilroy Napisano 14 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 Możesz zmienić pedały na Exustar E-PM25 - ważą 275 gramów a kosztują 170 zł. Do tego kaseta z Deorki na SLX 11-32 (waga jakieś 280 gramów). Zacisk sztycy na Accent Light (22 gramy) przerzutkę przednią na SRAM 9.0. Może nie od razu wszystko ale powoli i trochę wagi się urwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sEs Napisano 14 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 nie brakuje Ci twardych przełożeń ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 14 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 w górach nie, na asfalcie 32:14 i 32:12 puki co wystaczaja, a korba jest o 80 g lżejsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pacholski Napisano 14 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 Ja mam rogi na sprzedaz za 40 zl. 368 km prszejechane zero rys napisy biale i cale . PW jak cos. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 15 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2011 zaszło trochę zmian w częściach 1. rogi boplight 2. tylnia tylna opona na tioga red phoenix 3. tylnia tylna dętka na CST Bar Ends: (Rogi) – Boplight - 54 g Bar Plugs: (Korki do kierownicy) - brak Brake (Front): (Hamulec przedni) - Avid SD7 - 180g Brake (Rear): (Hamulec tylny) - Avid SD7 - 180g Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) – Shimano Deore Lx dual control -530g Cables: (Pancerze i linki) - 150g Cassette: (Kaseta) – Shimanio Deore 11-32 - 350g Chain: (łańcuch) - Shimano Deore - 300g Crankset: (Korby) – Truvativ Firex 2 tarcze 22 i 32 zęby - 886g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano Lx- 175g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - Shimano Lx - 311g Fork: (Widelec) –Rock shox Tora 318 solo air -2090 g Frame: (Rama) – Kross a6 – 1750g Grips: (Gripy) - Boplight - 30g Handlebar: (Kierownica) - Truvantiv Team 580mm/31,8 - 145g Headset: (Stery) - VP - 120g Pedals: (Pedały) – Shimano 540 - 350g Seat: (Siodło) – San Marco - 262 g Seatpost: (Sztyca) – Bontrager carbon - 230g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) – Alu no name - 30g Shifters: (Manetki) - Shimano LX dual control – już policzona waga Skewers: (Zaciski koł) - Mavic – 120g Stem: (Mostek) - Truvantiv Team 110mm/31.8 - 146g Tire (Front): (Opona przednia) - Schwalbe Rocket Ron Performance - 440g Tire (Rear): (Opona tylna) - Tioga Red Phoenix -550g Tubes: (Dętki) – dętki jak dętki, 150g tył i 130g przód – 280g Wheel Front: (Koło przednie) – 838g -Hub: (Piasta) – Mavic Crossride UB -Rim: (Obręcz) - Mavic Crossride UB -Spokes: (Szprychy) - Mavic , stalowe, płaskie x 20 -Nipples: (Nyple) - Mavic , czerwone, „marker edition” Wheel Rear: (Koło tylne) - 960g -Hub: (Piasta) - Mavic Crossride UB -Rim: (Obręcz) - Mavic Crossride UB -Spokes: (Szprychy) - Mavic , stalowe, płaskie x 20 -Nipples: (Nyple) - Mavic , czerwone, „marker edition” razem 11457 g, trochę przytyło tylnie tylne koło ale przynajmniej nie muszę go już traktować jak porcelanowej laleczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 21 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 21 Lipca 2011 hello, planuje zamiane tylniej tylnej przerzutki na taką z odwróconą spręzyną, aby lepiej działała z manetkami DC, chciałbym kupic model xt znalazłem coś takiego http://allegro.pl/shimano-xt-rd-m760-nowa-super-cena-i1725237189.html brać? czy dopłacić do "nowszej generacji"? serii 770 cena okolo 220 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.