tobo Napisano 28 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 Chyba będą się też różnić czymś jeszcze (łożyskowaniem?) Mam nadzieję, że sram nie przedobrzy z nimi i nie spier... tego produktu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadargo Napisano 28 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 Czytałem tylko o obudowie i gdzieś przewinęło się info o braku mikroindeksacji. To ostatnie traktuję póki co jako dowcip. W kwietniu będzie wiadomo co i jak na 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 28 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 Mnie na lewym nie zalezy, lewego mam attacka, od niego nowe lżejsze nie będą, zgranie kolorystyczne nie ma dla mnie znaczenia. Ja chcę zwyczajnie gripa srama pod 10 biegów. Patrzyłem na recona ale te gripy odradzał mi nawet ich sprzedawca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rauf Napisano 29 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 Raczej napinacza nie będzie, powierzchnie gładkie jak stół, specjalnie przygotowane szlaki rowerowe. To czego na pewno ruszyć nie mogę i pozostanie: - formule dogadują się tylko z tarczami shimano dając najniższy poziom przydźwięków, dlatego xtr na centerlocku - pedały muszą być shimano, exustary są nieodporne na używanie W ostatnich, najlżejszych i najdroższych sprężyna zmiękła uniemożliwiając sensowne wpięcie i wypięcie, pod tym względem najtańsze shimano są po prostu genialne; - klocki hamulcowe, zaadoptowane dla formuli żywice shimano, inne nie chcą "gadać" - stery - seryjne badziewie z treka, niestety nie mogę ruszyć bieżni z widelca a jest karbonowy i boję się uszkodzić sterówkę; pozostaje regularnie serwisować stery; Przy maksymalnie "wyświrowanej" wersji zszedłbym kilogram może z lekkim ogonem, do mniej niż 6,5 kilo. Cena takiej inwestycji - lepiej przemilczeć Wynik 7 kilo mnie usatysfakcjonuje, przy 100% normalnych komponentach. dobre na pobudkę po zimie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dolat Napisano 5 Marca 2012 Udostępnij Napisano 5 Marca 2012 Tobo masz może jakieś nowe fotki roweru? Chętnie bym zobaczył jak wygląda po zmianach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 7 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2012 Fot nie mam, ale zrobię. Dziś do roweru trafił sram dual tap, test w dziale testy. http://www.forumrowerowe.org/topic/106886-manetki-sram-dual-tap-2x10/page__pid__1009350?do=findComment&comment=1009350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 10 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2012 Obecna specyfikacja: Bar ends: pro -- aest Brake fr: formula r1, tarcza xtr sm-rt98 160mm, śruby ti Brake r: formula r1, tarcza xtr sm-rt98 140 mm, śruby ti plus adapter Cables: shimano Cassete: shimano dura ace 11-28 Chain: kmc x10 sl Crank: fsa k-force/44extralite BB: shimano xtr Derlr fr: ------------ Derlr r: sram force Fork: pro xcr ud 510 Frame: chiński karbon 20 cali - chinski karbon ud Grips: pianki no name Handlebar: fsa k-force nano Headset: vp - zaleznie od sprawdzonego typu sterow Pedals: bbb MountainHigh Seat: selle italia slk - chinski karbon-slr tt Seatpost: kcnc ti pro lite - new ultimate-smud Seatpost clamp: kalloy Shifters: sram dual tap 1x Skewers: dartmoor bolt on - accent ti Spacers: bontrager, woodman Stem: ritchey wcs 4axis - extralite Tire fr: continental gator - maxxis detonator 1 cal Tire r: continental sport contact - maxxis detonator 1 cal Top cap: nn+sruba alu Tubes: bontrager Wheel fr: mavic crossmax slr Wheer rear: mavic crossmax slr Msc: śruby alu do koszyka Wagę komponentów usunąłem, bo i tak niepełna nie ma sensu. Elektroniczna waga z dwoma miejscami po przecinku pokazała 7,75. Z pogrubionych zmian na pewno będą opony, zaciski, rogi, mostek w kwietniu. Reszta rzeczy to grubsiejsza sprawa i musi poczekać dając pierwszeństwo innym, bardziej życiowym. Napęd się "uspokoił" - po zdjęciu przerzutki wielokrotnie "ściągało" łańcuch z blatu (nie mam napinacza) przy zrzucaniu na mniejsze koronki kasety gdy łańcuch był na dwóch największych; teraz nie dzieje się tak wcale, być może jest to sprawa nowego łańcucha. Trasa którą się poruszam na co dzień zawiera tylko jeden podjazd i do jego obsłużenia wystarczy 28 zębów w kasecie. Tylna tarcza xtr była fabrycznie krzywa i nie chciała ani odrobinę spasować się z zaciskiem; jednak w jej przypadku działają te same cuda co w przypadku łańcucha - zapadła cisza. Klocki to przerobione żywice shimano - szukałem klocków cichych i był z tym problem. W miarę ok jest z niebieskikimi a2z ale tych nie mam za bardzo jak dorwać. Ciekawe że te same klocki w hamulcach shimano są zupełnie cicho, w formulach tylko jak jet sucho. W top capie boplighta skończyło się gniazdo śruby i musiałem się z nim pożegnać. Waga nowego i śruby 3 gramy więcej, boli bardzo Przy wymianie ramy będę musiał zmienić stery a to problem, bo nie mogę ruszyć bieżni z widelca. Mocy użyć nie mogę bo widelec jest full karbon i nie bardzo wiem jak to "ugryźć"..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
supersam Napisano 10 Marca 2012 Udostępnij Napisano 10 Marca 2012 Przypuszczam że patrząc się na widelec od góry wygląda tak http://www.bikeradar.com/gallery/article/first-look-595g-full-carbon-mountain-bike-fork-from-pro-23304?img=1&pn=first-look-595g-full-carbon-mountain-bike-fork-from-pro&mlc=news%2Farticle czyli jest tam aluminium o które opiera się bieżnia. Tez tak mam w tokenie i do zdjęcia bieżni sterów użyłem małego płaskiego śrubokręta, którego końcówkę lekko spiłowałem żeby była bardziej płaska. Młoteczek i lekkie wbijanie pod bieżnie, tak co kawałek. Gdy już trochę się bieżnia podniosła użyłem większego śrubokręta, podważyłem i bieżnia była już luźna. Efekt to lekkie ślady na alu od śrubokręta, reszta w nienaruszonym stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 10 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2012 Ja próbowałem ostrzem noża ale zero reakcji. Może faktycznie spróbuje zrobić to zaostrzonym śrubokrętem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 16 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2012 Do roweru trafi łańcuch kmc x 10 sl dlc, czarno-czerwony. http://www.kmcchain.us/kmcproduct.asp?pid=5026&bsid=33&ssid=692 Wszyscy w pracy jednomyślnie stwierdzili że nie jestem normalny Ale ja nie piję, nie palę, więc... czemu nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
supersam Napisano 20 Marca 2012 Udostępnij Napisano 20 Marca 2012 (edytowane) Co tam cena, za to ten wygląd łańcucha jest rewelacyjny. Ciekawe tylko jak z tym czerwonym kolorkiem i jaka odporność na wycieranie tego koloru będzie, ogólnie trwałość? Edytowane 20 Marca 2012 przez supersam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EpicPoznan Napisano 20 Marca 2012 Udostępnij Napisano 20 Marca 2012 śliczny łańcuch ;p Co do bieżni spróbuj jakimś śrubokrętem malutkim a'la zegarmistrzowski + młotek mały, jak tak delikatnie ściągam, gdy nie chcę rysować widelca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksC Napisano 20 Marca 2012 Udostępnij Napisano 20 Marca 2012 Co tam cena, za to ten wygląd łańcucha jest rewelacyjny. Ciekawe tylko jak z tym czerwonym kolorkiem i jaka odporność na wycieranie tego koloru będzie, ogólnie trwałość? Używam takich w szosie, głównie w nieidealnych warunkach. Przez 2-3k ubytki koloru są bardzo akceptowalne, później i tak więcej nie wytrzymuje. Głównie za sprawą siłowej jazdy. Myślę, że sporo zależy też od stylu zmiany biegów na szosie i FD. W MTB odporność na zniszczenie powłok jest IMO niezadowalająca, nie polecam do tego zastosowania - sztuka dla sztuki,a koszta zupełnie niepotrzebne. Użytkowo zużywa się tak samo jak KMCX10SL z nowszej wersji czyli nadal zbyt szybko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobike Napisano 20 Marca 2012 Udostępnij Napisano 20 Marca 2012 Nie wiem tobo czy u ciebie w mieście są dobrze wyposażone serwisy ale u mnie mają ściągacz do bieżni z widelca, ten ściągacz nie zostawia żadnego śladu oprócz tego po bieżni, popytaj w serwisach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 20 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2012 Problem w tym że bieżnia siedzi wyjątkowo ciasno i przylega bez najmniejszej szczeliny (taką ma powierzchnię styku). Mogę od biedy sprzedać ramę razem z widelcem i kupić nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosa23 Napisano 20 Marca 2012 Udostępnij Napisano 20 Marca 2012 Przedwczoraj widziałem, jak gość w serwisie użył do zdjęcia cieniutkiej bieżni noża i młotka, a po zrobieniu wąskiej szczeliny dokończył takim urządzonkiem Park Toola. Przyglądałem się temu z bliska i faktycznie na początku miał problem, ale tłukł lekko młotkiem w nóż dookoła i ostatecznie jakoś sobie poradził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EpicPoznan Napisano 21 Marca 2012 Udostępnij Napisano 21 Marca 2012 Tobo, pracujesz w serwisie rowerowym, namów ich żeby zakupili takie narzędzie specjalne xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 21 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2012 No ale tylko ja mam ten problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosa23 Napisano 21 Marca 2012 Udostępnij Napisano 21 Marca 2012 Aha, widelec był szosowy, karbonowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 21 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2012 Dojszły detonatory 1 cal, 206 i 207 gram sztuka i awaryjnie 1 i 1/8 cala 276 gram sztuka. Teraz muszę na nie poczekać Nie lubię czekać.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 13 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2012 http://www.pinkbike.com/photo/7970489/pb Objaw krańcowej dekadencji i głupoty No ale co ja poradzę, podoba mi się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rmn1 Napisano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2012 Mi link nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2012 Trzeba usunąć dwie ostatnie litery z linku i wszystko działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Obes Napisano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2012 (edytowane) Nie otwiera się ... dobra otwiera bez "pb" Edytowane 13 Kwietnia 2012 przez Obes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pacholski Napisano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2012 Otwiera. http://www.pinkbike.com/photo/7970489/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.