Herodot Napisano 6 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2011 Zakupilem wczoraj pulsometr. Z tych tanszych, z Decathlona Link Jestem po pierwszej jezdzie i przezylem szok, jak bardzo zmienil sie moj sposob jazdy. Po pierwsze uporzadkowal sie i stal sie bardziej swiadomy. Po drugie zobaczylem czarno na bialym, ze mam zapas micy, co przelozylo sie na lepsze pokonywanie podjazdow. To najlepsza inwestycja od czasu zakuou roweru... Przy okazji co sadzicie o takiej trasie (pokonuje ja 2,3 razy w tygodniu). Wyniki z ostatniego przejazdu. Dystans 18 km Czas 55 minut Laczna wartosc przewyzszen 273 m Srednie tetno 163 Maks tetno 188 Sredn ilosc spalonych kkal 1030/h Maks spalanych kkal 1380/h Wartosci srednie sa miarodajne, nie bylo od nich wielkich odchylen. Zaznaczam, ze to wyniki z pierwszego przejazdu z pulsometrem. To jest taka przydomowa trasa na krotki codzienny wyjazd. Charakteryzuje sie podjazdem o dlugosci 1 km z nachyleniem okolo 20%. Jestem zupelnym amatorem i zastanawiam sie, jak w dluzszej perspektywie czasu wplynie przejezdzanie jej przez kilka miesiecy kilka razy w tygodniu. Na co zwrocic uwage, zeby miec z tego maksymalny pozytek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Deoksyryboza Napisano 6 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2011 Przede wszystkim to poczytaj o treningu w strefach - jak będziesz jeździł w odpowiednich strefach i odpowiednio długo (daleko) to prawdopodobnie będziesz się rozwijał o wiele szybciej, niż jeżdżąc bez niego. Na początku może być trochę trudno utrzymać tempo - jak zawieje wiatr, to czasem trzeba jechać 12 km/h, żeby nie wyjść ze strefy, ale po jakimś czasie zaobserwujesz znaczną poprawę osiągów i kondycji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...