RayonXp Napisano 6 Lipca 2011 Napisano 6 Lipca 2011 A więc kupiłem rower drit dual Rayon XP http://allegro.pl/aluminiowy-rower-dual-dirt-rayon-xp-i1626256219.html i on jest troche no tak jakby zepsuty : amortyzator nie odbija i cięzko chodzi hamulce skrzypią ja bym chcial zdjąc te i zalozyc tarczowe, i jeszcze nie ma wszystkich przyzutek wina linek nie sa ponaciagane. Glownie to mi chodzi o amory ile by kosztowala taka naprawa a raczej tuning serwis+czesci czy lepiej kupic nowy aha i nie mam na niego gwarancji bo kupowalem go nie w sklepie tylko od goscia
zeflo Napisano 6 Lipca 2011 Napisano 6 Lipca 2011 Za te pieniądze to nie ma prawa działać . Jeśli oczekiwałeś czegoś "więcej" po rowerze , mogłeś wybrać jakiś droższy model lub szukać używanego. Co do amortyzatora to tuning nie pomoże (zakładam że pewnie w nim są tylko sprężyny stalowe bez żadnych tłumików itd.). Także do wymiany. W sumie czy jest sens ? Jak dobry amortyzator nowy kosztuje tyle co twój cały rower.
szliri Napisano 6 Lipca 2011 Napisano 6 Lipca 2011 nie każdy potrzebuje fox-a albo rebe w swoim rumaku , moim zdaniem powinieneś sprzedać ten rower i dołożyć trochę pieniędzy do kross-a a4/a6 bądź jakiegoś unibike nie powinieneś żałować takiej decyzji
Mod Team Franio Napisano 8 Lipca 2011 Mod Team Napisano 8 Lipca 2011 szliri, wydaje mi się, że dla autora tematu nawet Kross A2 byłby wystarczający. To niebo a ziemia w porównaniu z tym makrokeszem.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.