Skocz do zawartości

[gripshift] Sram MRX - opinie

jacekkoz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

warto to to wymienione w tytule kupić dla żony do rowerku? Z tyłu kaseta 7, przerzutka STX, przód tez STX.

Przebieg roczny (żony) - może będzie z 500 km. Roweru nie katuje.

Czytałem gdzieś że MRX nie są demonami trwałości ale za 30 pln za kompet chyba zaryzykuję. Do tego jakiś kalmeczki tektro i w sumie za około 50 pln sie zmieszczę.

Chyba że jednak poszukac czegoś z SH. Jakieś kalmkomanetki Acera albo jakieś inny badziew.

nie znam się na niższych grupach.

Co można w miarę sensownego dla żonki. Jakieś klamkomanetki?

Chyba że wyczaić na allegro manetki alivio za około 40 plna, ale te są na 8 a ona ma kasetę 7, ale z tym chyba nei powinno byc problemu?

Jacek

a co powiecie3 na SH Revo Shift? droższe tylko pare zeta, albo coś takiego : http://www.allegro.pl/show_item.php?item=79634061 - co to jest Acera?

Jacek

Mialem ostatnio podobny problem, ale w koncu zdecydowalem sie wydac pare zlotych wiecej i kupilem Alivio! Kasete mam Altusa 7 rzedowa, manetki Alivio Sl-MC20. Doradzono mi tez by kupic oddzielnie manetki i klamki do hamulców! Z poczatku bylem zdecywowane na podobne manetki, ale jak pomyslalem o glebach i upadkach (oby jak najmniej ) to doszedlem do wniosku ze latwiej mi bedzie kupic oddzielnie manetki i klamki niz kupowac klamkomanetki!

Ziomek ale Sl-MC20 są do kasety na 8 a ja potrzebuję na 7. Też się nad tym zastanwiałem. Można wychaczyć na allegro manetki alivio (komplet) za około 40 pln.

A teraz z innej beczki. Czy ktoś słyszał o klamkach Shimano Capreo?

Człowiek, króry sprzedaje gripy Srama ma takie w ofercie za 25 pln. Zaoszczędzę na przesyłce. Ciekawe jak to hamuje. Przypominam że to dla żony.

Jacek

ja ostatnio kupiłem sobie na allegro manetki SRAM MRX na 8 rzędów, jeszcze ich nie założyłem, ale szczerze powiem ze chyba nie sa zbyt dobre, jakiej takie delikatne i wogóle jakby zaraz miały sie rozsypać, ale zobaczymy jak beda chodzic z przerzutkami, za 30zł to chyba i tak warto.

Ziomek ale Sl-MC20 są do kasety na 8 a ja potrzebuję na 7. Też się nad tym zastanwiałem. Można wychaczyć na allegro manetki alivio (komplet) za około 40 pln.

Pozwolisz ze jeszcze na chwile pociagne ten temat : Alivio 8 na kasete 7!

Coraz wiecej ludzi mi mowi że : 7 odchodza w niepamiec! Niekiedy trudno jest cos dostac na 7 rzedowa przerzytke! Bardzo chcialem kupic sobie manetki Alivio 3 X 7, a tu spotyka mnie rozczarownie: Shimano juz takich rzeczy nie produkuje.Kupilem manetki 3 X 8 z mysla , ze kiedys i tak przyjdzie czas na wymiane tylnej piasty (nie wiem jak sie dokladnie na to mowi) ale : z 7 na 8 :P

Dzisiaj kupilem tylna przezutke Shimano Alivio 8 przelozeń. Jakos to bedzie....

Pozdrawiam

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Dodaj nową pozycję...