sirspider Napisano 11 Stycznia 2006 Napisano 11 Stycznia 2006 Rama - Author SECTOR 2005. Testowana pół sezonu (coś w okolicach 1000km) Dlaczego ona? Moja stara ramka po prostu wysiadła. Trzeba było zmienić. Jeżdżę XC i baardzo mi się podoba ta ramka. Mam 180cm wzrostu i ramkę 19" tak więc jest git. Szukałem czegoś "lepszego" i KONIECZNIE z cieńkimi "rurkami" (że tak to niefachowo nazwę) Tak więc wszelakie ramy z alu odpadają. Rama SECTOR'a jest potrójnie cieniowana i jak na cr-mo waży niewiele, bo 2,2kg. Wrażenia po zmianie ramy są jak najbardziej hurraoptymistyczne, bo przesiadłem się z "malucha" do "mercedesa" Rama jest krótsza, i duużo lepiej się na niej skręca. Wiadomo, nie przestała być wywrotna (co sprawdziłem pare dni po zakupie przy ponad 40km/h w Ojcowskim Parku Narodowym, ale dzięki Bogu skończyło się na potłuczeniach <żebra mnie bolały z miesiąc jak nie więcej!>) Jak wszystko i ta rama posiada jakieś minusy. Minusem jest (jak chyba w każdym Authorze) lakier. Tzn co do koloru i jakości położonego nie można mieć zastrzeżeń. Naprawdę rama wygląda ślicznie (ja mam wersję niebieską) w dotyku lakier również jest bardzo przyjemny (co akurat dziwne, bo nie sądziłem że może byc przyjemna w dotyku ) Ale tak jak mówię - wadą jest ŁATWO odbijający się lakier. Podczas "dzwona" przy 40km/h sie przy napisie SECTOR zdrapał lakier na pow. około 4mm kwadratowe :029: Głęboko, ale nie do samej ramy. Pozatym gdzieś tam jeszcze się troszeczkę poobijała. Ale to ogólnie wiadomo wszystkim (komu nie, to mówię właśnie teraz - lakier w Authorach jest kiepski! Odpryskuje. Link do Sectora http://velo.pl/www_rowery2005/www_mtb2005/www_mtb5.htm link do Sectora w moim kolorze http://www.apollobikes.cz/mtb_author/sector.jpg (rama jest ładniejsza na żywo)
Fireball1 Napisano 15 Lutego 2006 Napisano 15 Lutego 2006 to fakt-lakier w Authorze jest słaby.mam versusa sx i wymaga kilku gruntownych poprawek. ale to i tak nic w porównaniu z lakiem na Rock Shox JUDY - tam odpryski są z byle zadrapania.....
macrianus2 Napisano 25 Marca 2006 Napisano 25 Marca 2006 kompletny sector to tez niczego sobie maszyna a ty na jakim osprzecie smigasz? szczegolnie interesuje mnie skok amortyzatora
Sixer Napisano 20 Sierpnia 2006 Napisano 20 Sierpnia 2006 Fajna maszynka fajna. Włąsnie też mnie to ciekawi na jakim osprzecie śmigasz??
Pablosdr Napisano 24 Września 2006 Napisano 24 Września 2006 Rama - Author SECTOR 2005. Testowana pół sezonu (coś w okolicach 1000km) A nie masz problemu z pękającą rurą przy sztycy siodłowej?? Mi zacząła pękać. Kupiłem tą ramę używaną, a dlaczego Sector, bo wcześniej kupiłem aluminowego TREKa, który okazał się być pęknięty i to mnie strasznie zniechęciło do aluminiowych ram. Wcześniej jeżdziłem na starym, stalowym, 5-cio letnim Giant`cie. Szok był niezły. To tak jak bym się przesiadł z małego sportowego samochodu do limuzyny ze sporowym zacięciem Na początku troche trudno mi było się przyzwyczaić do nowej ramy. Wrażenie jest niesamowite. Rama cała pracuje i pierwszy odruch jest taki jak by coś było nie tak. Wczwśniejsz moja rama była zwykła stalowa i sztywna jak drut. Lakier faktycznie jest mało odporny. Sam mam mniejsze i większe odpryski w różnych miejscach. Poza tym ramka jest fantastyczna.
macrianus2 Napisano 24 Września 2006 Napisano 24 Września 2006 A nie masz problemu z pękającą rurą przy sztycy siodłowej?? Mi zacząła pękać. na 90% ty albo poprzedni wlasciciel jezdzicie/jezdziliscie ze zbyt krotkim odcinkiem sztycy wpuszczonym w rame. ale ze stala jest mniejszy problem, bo latwiej pospawac, co radze Ci jak najszybciej zrobic, zanim usterka sie poglebi.
Andref Napisano 11 Października 2006 Napisano 11 Października 2006 A nie masz problemu z pękającą rurą przy sztycy siodłowej?? Mi zacząła pękać. No prosze, moja ramka zaczela pekac. Masz szczescie, ze cro-mo jest latwo pospawac
sirspider Napisano 1 Maja 2007 Autor Napisano 1 Maja 2007 Niestety stało się. Rama pękła, tam gdzie wiadomo. Ja używałem o 6 mikronów(?) (0,6mm) za małej sztycy. Ale z tego co widzę, to nie miało zbyt dużego wpływu na pęknięcie. W mojej sygnaturce jest foto mojego rowerku i możecie zobaczyć mój osprzęt (amor mx comp air 85mm) Wczoraj rama poszła na gwarancję. Do upływu gwarancji pozostały 3 miesiące. Rama jest rewelacyjna. Nie chciałbym innej (chyba że ZNACZNIE lżejszą ) stal jest niesamowicie wygodnym materiałem. Jeździ się (przynajmniej mi) znacznie przyjemniej. Pozatym rurki mają mniejsze średnice dzięki czemu rower prezentuje się znacznie lepiej (to jest kwestia gustu, ale mi się nie za bardzo podobają te ogromne rury w ramach alu) A na tej ramie można naprawdę szybko jeździć. To nie jest tak, że rama waży 2kg i jest ze stali to jest do turystyki. Byłem z nią na maratonie, w tym roku planuję wystartować w 3 maratonach, jeżdżę w AZS AE Kraków, a ostatnio pobiłem rekord na czasówce , który ustanowił mój kolega 2 lata temu jak był w zyciowej formie na swoim giant xtc2 który waży jakieś 1,5kg mniej
tobiasz Napisano 1 Maja 2007 Napisano 1 Maja 2007 aktualny sector to nie to smao co kiedys... kiedys ta rama wazyla 1,8kg i byla robiona z rur ritcheya ale nadal jest swietna rama wkoncu stal to stal
macrianus2 Napisano 1 Maja 2007 Napisano 1 Maja 2007 Ja używałem o 6 mikronów(?) (0,6mm) za małej sztycy. 600 mikronow (mikrometrow) a w ogole to dajcie jakiegos linka do nowego sectora, bo na stronie velo go nie ma.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.