RybekZKlanu Napisano 5 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2011 Witam. Jakis miesiac temu kupilem Kross'a level a2 z krzywa korba i dzisiaj napisalem na kross.pl w celu reklamacji. Czy jezeli nie odpisza do jutra to moge sam podjechac do jakiejs siedziby w warszawie z rowerem zeby im zostawic? Bo akurat jutro mam wolny czas zeby podjechac Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
martinw Napisano 5 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2011 Jaka korba w nim siedzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RybekZKlanu Napisano 5 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2011 Tourney Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
martinw Napisano 5 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2011 To kpina a nie korba. Miękka jak plastelina. W nowszej wersji A2 dają przynajmniej Altusa. Tak czy inaczej musisz odstawić rower na reklamację w miejscu, gdzie go kupiłeś. Jeżeli jest z tym problem to dzwoń do najbliższego oddziału Krossa, obsługi klienta i dopytaj co w takim przypadku czynić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RybekZKlanu Napisano 5 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2011 Kupilem go na allegro i dzwonilem do typa i on powiedzial ze nie oplaca sie odsylac do niego i zeby on odsylal do krossa, tylko zebym sam napisal do krossa i jak beda jakies problemy to zebym zadzwonil do niego. Firma znajduje sie w Iławie, ja mieszkam pod Warszawa i wlasnie sie pytam czy mam jechac z rowerem do najblizszej siedziby czy czekac az cos odpisza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.