garenge Napisano 3 Lipca 2011 Napisano 3 Lipca 2011 Witam, planuję zakup szosówki. Jestem amatorem, obecnie jeżdżę w spodenkach od biegania firmy Rogelli i koszulkach termo adidas/puma/nike. Buty to nike total 90 do piłki nożnej. Macie jakieś propozycje na ubiór do szosówki? Nogę mam 47,5 więc trochę problem. Ale żeby też ceny nie były większe niż szosówka ;D Tak z umiarem : ) Celuję w: -spodenki -koszulka -kask -coś pod kask -okulary -buty ( ale nie wiem czy te na zatrzaski do kolarzówki dla amatora będą dobre?) - i jeśli można, żeby nie pisać nowego tematu, pedały do butów
Eper Napisano 11 Lipca 2011 Napisano 11 Lipca 2011 Zatrzaski jak najbarsziej beda dobre. Co do ubioru np cos takiego
garenge Napisano 12 Lipca 2011 Autor Napisano 12 Lipca 2011 A te spodenki mają tą wkładkę sylikonową albo coś, co nic nie wyszło nie boli? Kask to chyba najlepiej ogarnę w centrumrowerowym pojadę i przymierzę, ale na razie priorytet rower, potem buty. Byle żeby jeździć. A buty poszukuję takie na szosę i do indoor cycling, siostra mi coś gadała o blokach jakiś, a ja nie wiem o co biega O.o
Przem00 Napisano 12 Lipca 2011 Napisano 12 Lipca 2011 Kask - Koniecznie w technologi in-mold Spodenki z wkładką colmax Koszulka ze stójką, z kieszeniami na plecach, na szosę najlepiej rozpinana po całości Buty i pedały ... Hmmm niech doradzi Ci jakiś szosowiec, do MTB bym pomógł
garenge Napisano 12 Lipca 2011 Autor Napisano 12 Lipca 2011 http://allegro.pl/komplet-koszulka-i-spodenki-caisse-d-epargne-xxxl-i1692711859.html http://www.centrumrowerowe.pl/013085/GIRO_Transfer_czarny_54-61_cm/Produkt.aspx Dobrze?
Przem00 Napisano 12 Lipca 2011 Napisano 12 Lipca 2011 Sam powinieneś wiedzieć czy dobrze Kask przed zakupem przymierz. Osobiście gdybym miał brać dla siebie nie wziął bym ciemnego kasku i odzieży na rower... Czarny nie odbija słońca.