nowyBUN Napisano 3 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 Witam wszystkich. Zacznę tak : Skradziono mojego kochanego UNIBIKE MISSION, którego nico ulepszyłem: Amortyzator: RST F1RST Air Korba: alivio FC-M410. Przerzutka tył: alivio M410 (chyba) Przerzutka przód:ALIVIO fd-m413 Kaseta też aliwio, łańcuch wymieniany kilkukrotnie. Opony szosowe, zakupione niedawno przed kradzieżą, bo właśnie zacząłem jeździć dłuższe dystanse szosą. Mostek wymieniony na dłuższy. Rower bardzo mi pasował, teraz chce odkupić sobie coś podobnego, nie przesadzając z wydatkami. Z czasem wymienię amortyzator, na coś fajnego, ale to z czasem. Na rowerach się nie znam w ogóle, tylko jeżdżę, dlatego tez proszę o pomoc w wyborze nowego sprzętu. Wstępnie upatrzyłem sobie KROSSA LEVEL A4 http://allegro.pl/kross-level-a4-dsc-deore-rock-shox-mega-wyprzedaz-i1697436270.html Czy znajdziecie coś lepszego w tej cenie ? Wydaje mi się, że osprzęt A4 jest dużo lepszy niż w unibikach czy authorach. Nie znam się na rowerach, na firmach, więc czekam na opinie. Mogę zakupić jakąś używkę, nie ma problemu Jakie są słabe punkty tego krossa ? mój stary unibike mission miał 17 cali, ten cross to szesnastka - czy to duża różnica ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brt0555 Napisano 3 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 Fajnego tego a4 wypatrzyles, jeszcze zobacz na allegro moze bedzie a2 level xt, jednak dzisiaj patrzylem i nie widizalem;/. Za ta kase jest jeszcze fajny unibike evolution: http://www.rowerzysta.pl/mtb/rower-gorski-unibike-evolution-2010.html jednak tylko duza rama zostala. 16' bedzie ok, w terenie bedzie bardziej zwinny a na asfalcie ciut trudniej bedzie CI sie rozbujac. Wlasnie te a2 level na xt byly 17' wiec moze warto poszukac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...