Skocz do zawartości

[rower] KTM Ultra Cross Comfort,


Tomq

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hi!

Zamierzam na dniach kupić w salonie KTM'a w Częstochowie rower KTM Ultra Cross Comfort za 2999PLN (to już jest z tym rabatem).

 

http://ktm-bikes.net/rowery-ktm-2011/item/ktm-sport-2011/ktm-ultra-cross-comfort-2011

 

Ultra-Cross_37_white_Sticker-black-red1.jpg

 

Od przeszło miesiąca bardzo dużo czytałem w internecie, katalogach rowerowych, forach o ramach, osprzęcie - o wszystkim. Ogrom tego wszystkiego i brak całkowicie bezstronnych opinii zmusza mnie to napisania tego tematu. Proszę o "zaakceptowanie", utwierdzenie mnie w przekonaniu, że ten rower będzie bardzo dobry za te pieniądze i naprawdę parę lat (oczywiście przy dbaniu na bardzo wysokim poziomie) w moich rękach wytrzyma.

 

Oczywiście jeździłem już na tym rowerze, jeździ się... hmm... jak na czołgu. Czuć, że trochę waży, że stawia jakiś tam opór jednak jest bardzo komfortowy i mimo tych odczuć fajnie się prowadzi (odczucie to jest chyba względem GIANT'a Revel 1 disc na którym jeździło mi się tak delikatnie, tak bez oporu i bez męczenia, normalnie jakbym spał w bardzo wygodnym łóżku). Jakbym chciał jeździć tylko po ulicy, po mieście, to zdecydowanie wybrałbym Giant'a (2199PLN) ale jako, że planuję jeździć 50/50% w terenie i w mieście wybór padł na KTM'a. Rowery Kross'a mają świetny osprzęt jednak, z nieznanych mi powodów, jestem bardzo uprzedzony do ich ram - boję się ich (pewnie w nartyrowery.pl podświadomie mi wcisnęli, że to złooo).

 

Pierwsza zasada: jak kupuje już tak drogi rower, chce aby był świetny bez jakichkolwiek wymian. Nie mam zamiaru bawić się w tuningi i zmieniać to, wymieniać tamto.

 

Proszę Was abyście mi podali piętę/y achillesową/e tego roweru. Podejrzewam, że amortyzator jest słaby względem konkurencji i "słabo niweluje mniejsze nierówności".

 

 

Z góry dziękuję za konstruktywne i te mniej konstruktywne opinie. :))

Napisano

Nie nie - 3000 pln to już całkowity skraj funduszy jakie mógłbym mieć na rower, Corrateca odpada.

 

Tylny zacisk hamulcowy schowany w ramę, amortyzowane siedzenie, ultra wygodne manetki czy super designe roweru to niby takie zwykłe bajery ale bardzo mnie to pociąga. Ważne dla mnie też jest to, abym mógł rower kupić w stacjonarnym sklepie w okolicy - wtedy wiadomo, mam regulacje, serwisy, przeglądy albo za darmo albo ze sporym rabatem.

 

Proszę o kolejne opinie które mnie albo zniechęcą albo utwierdzą w przekonaniu. Nie chce zmarnować pieniędzy. :)

Napisano

Jest to dość specyficzny model - oczywiście mógłbyś kupić coś lepszego, ale Kross z serii level to zupełnie inny rodzaj roweru. Jak zależy Ci na wygodzie i komforcie a mniej na wadze to takie szczegóły jak regulowany mostek i amortyzowana sztyca w tym KTM będą pomocne. Jak miałbym wybierać między Revelem 1 a tym KTM to bym wziąłbym KTMa. A ram Krossa nie ma się co bać, szczególnie tych z 2011 roku.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...