Skocz do zawartości

[Przyczepka rowerowa] amortyzowana dla dzieci, opinie

Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nie znam tych przyczepek (nie znam żadnych;) ), ale trochę rozglądając się w interesie (bo sam o czymś takim myślę), zastanawiam się nad różnicami między takimi z Allegro za 300zł, z Decathlonu za 800, a takimi jak choćby w netowych sklepach rowerowych, gdzie zaczynają się od 1500... Odpowiedź jest raczej jedna... I myślę, że się nie mylę :) W każdym razie, na pewno nie kupię takiej z allegro za 300zł.

P.

Napisano

Kompletnie nie jestem znawcą w tym temacie, ale pracuję w branży mocno związanej z bezpieczeństwem i wiem, że polskie prawo jest bardzo hmmmm...kiepsko skonstruowane ;) u nas znak B może dostać praktycznie wszystko... Przy zakupie takiego produktu kierował bym się posiadaniem certyfikatu TUV bo tak naprawde tylko to może nam zagwarantować, że produkt jest bezpieczny i faktycznie przeznaczony do tego do czego będzie używany (w tym przypadku wożenia dzieci)

Napisano

Do Pavvel: Nie podzielam Twojej opinii bo jednej z nich używam, pożyczam na weekend (od kogoś).

Ale czas kupić własną i stąd mam pytanie. Wrażenia swoje opiszę za parę dni

Napisano

@UP - ze względu na cenę, chciałbym, byś miał rację. Ale obawiam się, że jednak jest różnica w jakości. ale gdybać nie będę:)

P.

Napisano

Moja znajoma ma taką przyczepkę,jednak nie wiem gdzie lepiej jest ją montować.czy do ramy czy do ośki. Wydaje mi się to bardzo istotna sprawą. A patrząc na ceny,to wszystko mówi samo za siebie. na pewno nie kupiłbym czegoś nieznanej firmy z allegro za 300zł.

Napisano

Witam,