VANkuba Napisano 2 Lipca 2011 Napisano 2 Lipca 2011 Jestem posiadaczem Krossa Hexagon v3, chciał bym przebudować go a dokładnie zmienić ramę na MTB/XC co sądzicie o tym pomyśle. Wszystkie opinie mile widziane. Pozdrawiam Kuba
ziemian Napisano 2 Lipca 2011 Napisano 2 Lipca 2011 Witam Według mnie nie ma to kompletnie sensu ponieważ rower ten nie jest złożony na dobrym osprzęcie dlatego nie ma sensu kupować do tego nowej czy używanej ramy do XC. Lepiej kupić odrazu jakiś rower nowy czy używany za rozsądną kasę do XC. Przykład: KROSS A2 XT 2009. http://allegro.pl/kross-level-a2-17-deore-xt-kask-gratis-sprawdz-i1689603729.html Lub na Full Alivio: http://allegro.pl/rower-kross-level-a2-17-alivo-kurier-gratis-i1678975584.html pozdrawiam
Grand231 Napisano 2 Lipca 2011 Napisano 2 Lipca 2011 Ja również uważam że nie ma to sensu, wpierw usprawnij osprzęt z tego co wiem to v3 ma wszystko klasy Acery/SIS. Zmień najpierw napęd bo na tym odczujesz najwięcej, potem koła a na samym końcu ramę i amorek(gdyż jest to największy wydatek)-ja tak przynajmniej robiłem ze swoim starym Hex v4.
nemo2009 Napisano 3 Lipca 2011 Napisano 3 Lipca 2011 Ja również uważam że nie ma to sensu, wpierw usprawnij osprzęt z tego co wiem to v3 ma wszystko klasy Acery/SIS. Zmień najpierw napęd bo na tym odczujesz najwięcej, potem koła a na samym końcu ramę i amorek(gdyż jest to największy wydatek)-ja tak przynajmniej robiłem ze swoim starym Hex v4. Tylko Kross V4 ma już normalny amortyzator i można rower modernizować,a V2 i V3 mają zabaweczki.
brt0555 Napisano 3 Lipca 2011 Napisano 3 Lipca 2011 Zmieniajac rame to juz nie bedzie hex. Nie ma sensu sie bawic w to jesli chcesz lepsza rame a osprzet od hexa. Juz lepiej zainwestowac w amor,kola jak chcesz zbic wage i potem naped dla lepszego zmieniania i napedzania opcja nr 2 kup gotowca.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.