null Napisano 2 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2011 Witajcie, Dostalem kilka dni temu ze wzgledu na kregoslup szlaban na bieganie, jednak powiedziano mi ze moge na rowerze jezdzic o ile nie bede na nim lezal i mial nieco wygodniejsza pozycje - ale nie caly czas, wiec moge sie troche pobawic rowniez. Chcialbym rower kupic w miare szybko i szukam pomocy bo nie poki co nie znam sie na osprzetach, korbach i innych rzeczach ( ale sie poznam;) ). Poki co chce kupic jakis solidny pierwszy rower. Chcialbym aby to bylo cos crossowego ew posredniego do MTB do czego mozna zalozyc nieco inne opony i pojezdzic rowniez po Trojmiejskim Parku Krajobrazowym i moze sie wybrac na Scandie, ale moze licze na zbyt wiele. Mam 26 lat i 182 cm wzrostu wazac ok 82 kilo - mam tez problemy z kregoslupem wiec jak wspomnialem nie moge na nim lezec Nie wiem nie powinien pomyslec ze wzgledu na niego o w pelni amortyzowanym rowerze, ale to chyba poza moim zasiegiem. Jesli sa tu jakies watki o podonym rowerze to z checia poczytam ale ciezko bylo mi cos znalesc, ale malo co w nich bylo. Patrzac na zdjecia przez mysli przechodza mi Kross Nomia +4 http://kross.pl/rower/96-Nomia_+4.html - sensownie jesli chodzi o wygode wyglada, ale moge sie mylic oraz Author Classic 2010/2011 http://allegro.pl/okazja-author-classic-2010-wys-gratis-trojmiasto-i1693961392.html Tylko czy na takim rowerze tez troche pojedzic poza asfaltem ? Jesli ktos ma jakies inne propozycje to z checia poczytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brt0555 Napisano 2 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2011 Oba sie nadaja, bedziesz siedzial na nich, kregoslup nie bedzie wygiety, przedewszystkim skup sie na crossach/trekkingach z regulowanym mostkiem luz juz standartowa wysoka kierownica.Tutaj dosyc tani i dobry rowerek: http://unibike.pl/crossfiregts.html Co do podwojnej amortyzacji nie jest ona potrzebna, nawet w lekki teren. Cross mysle ze Ci starczy szczegolnie z blokada skoku amorka jak wjezdzasz na szose(mozliwosc blokowania skoku amora). Popatrz na : kross evado,hercules jump,kellys saphix. Te co wymieniles sa okej wiec jak masz blisko i CI zalezy to mozesz jechac sie przymierzyc i kupic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
null Napisano 2 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2011 Dzieki - przejrze te wymienione. A jak wyglada kwestia zalozenia szerszych open do nich ? W rama nie bedzie przeszkadzac w tym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brt0555 Napisano 2 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2011 Wiele osob zaklada szersze opony do crossa i rusza w teren oczywiscie nie taki wymagajacy, rama nie bedzie przeszkadzac, masz wystarczajaco miejsca zeby zalozyc grubsze opony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
null Napisano 5 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2011 Jako nowicjusz pozwole sie spytac. W Kross'ie Evado sa hamulece tarczowe - czy on nie beda sprawiac problemow ? http://kross.pl/rower/102-EVADO_1.2.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brt0555 Napisano 5 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2011 Sa to tarczowki mechaniczne, wiec musisz pilnowac odpowiedniej regulacji, ciezsze od v-ek a hamuje ciut lepiej, jak bedziesz dbal o nie jak i reszte roweru to nie bedzie problemow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Improssible Napisano 8 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2011 Podepnę się do tematu na mój nikt nie odpisuje. Mam problem w wyborze 3 rowerów Unibike Crossfire GTS 2011 Kross Evado 1.2 2010/11 Eurobike Cross Trail Który będzie z nich najlepszy do jazdy po asfalcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lczek123 Napisano 8 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2011 A ja jeszcze do autora tematu napiszę: lepiej się przejdź do jakiegoś sklepu i siądź na takim rowerze- ze względu na ten kręgosłup. Po pierwsze: - ocenisz jaki rozmiar ramy potrzebujesz - po drugie nie wszędzie da się regulować położenie kierownicy co może Cię zmusić do pochylenia- jakież było moje zdziwienie, gdy zobaczyłem, że w moim nowonabytym Herculesie Jumiep nie można jej podwyższyć- a w składaku mogłem, o! Zakupić na ogół lepiej przez internet (bo taniej), ale przymierzyć w sklepie nie zaszkodzi. Który będzie z nich najlepszy do jazdy po asfalcie? W innym temacie padła odpowiedź: Druga propozycja to rozejrzyj się za używanym rowerem szosowym (albo nawet nowym), to nie są już czasy że na kolarzówce jeżdżą tylko zawodowcy może rzeczywiście warto się zastanowić nad tym, jeżeli ma to być tylko asfalt? Chyba że nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.