serafin Napisano 2 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2011 Witam, mam dość nietypowe manetki i nie potrafię naciągnąć linki. może ktoś pomóc i wytłumaczy? Poniżej załączam zdjęcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojciechB Napisano 2 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2011 Hey manetka wcale nie taka nietypowa, mam identyczną ;P (kierownicę chyba też) Z obrazka wynika że śrubę baryłkową wykręciłeś już na maksa. Jeśli potrzebujesz jeszcze większego naciągu to spróbuj wyregulować linką przy przerzutce. Pytanie -> Jaki masz problem z tą manetką / ew przerzutką? Czyżby nie wskakiwał Ci łańcuch na 3 blat??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
serafin Napisano 3 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 Witam, dzięki za odpowiedź. Wykręciłem śrubę i po prostu nie wiem, co dalej, jestem zielony w tych sprawach. Nie wiem, czy naciąga się linkę przy manetce czy na dole przy przerzutce. Jest tu na forum jakaś instrukcja? A problem mam taki, ze linka jest tak luźna, ze w ogóle nie przesuwa się ramię przerzutki jak zmieniam ustawienie manetką. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NooreQ Napisano 3 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 To moze zmien linke calkiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 3 Lipca 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 Wkręć śrubę do końca i wykręć ok. 2 obroty (przyda się do regulacji). Odkręć śrubę zaciskającą linkę na przerzutce, naciągnij dosyć solidnie, przykręć śrubę blokującą linkę i już. Teraz pozostaje dokładna regulacja śrubą baryłkową. http://www.forumrowerowe.org/topic/42083-regulacja-przerzutki-przedniej/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...