flowhere Napisano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2011 Witajcie ! Szukam roweru trekingowego, koszt zakupu jak w temacie. Jeżdżę zazwyczaj ulicami, ale nie omijam leśnych duktów (60% ulica, 40% las). Czyli oponki (nie znam się na nazewnictwie) prawie bez bieżnika z wierzchu, jednak z "ząbkami" na zewnętrznej części. Jeśli to ma jakieś znaczenie to lubię szybko jeździć (nawet po lesie), tak więc rower musi się zbierać Myślę że najodpowiedniejszy będzie taki właśnie rower. Problem jednak w tym, że nie wiem w kierunku jakiej marki uderzyć. Wiadomo chciałbym wydać niewiele, a mieć rower na lata, który nie rozsypie się po sezonie czy dwóch. Myślę że rocznie zrobię między 5000 a 7500km. Fajnie jakby był lekki i miał amortyzację (chociaż przód), nie potrzebuję siodełka ani błotników. Jestem laikiem w kwestiach technicznych i dlatego potrzebuję pomocy ludzi którzy się na tym znają. Może podrzućcie jakieś konkretne modele w tej kasie. Z góry wielkie dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iowa74 Napisano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2011 Szukaj roweów typu crosowego. Marki polecane to :Kross( evado), Unibike( viper, zethos), Merida (crossway). Dobre są też Authory i wiele innych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brt0555 Napisano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2011 Meride bym odradzal, crossway byla fajna za podobne pieniadze ale to na poczatku roku,sam taka przegapilem. Obejrzyj evado,viper gts,hercules jump, kellys saphix tez bylby ok tylko z 2010. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...