Skocz do zawartości

[do 1500] Rower trekkingowy


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie !

Szukam roweru trekingowego, koszt zakupu jak w temacie.

Jeżdżę zazwyczaj ulicami, ale nie omijam leśnych duktów (60% ulica, 40% las). Czyli oponki (nie znam się na nazewnictwie) prawie bez bieżnika z wierzchu, jednak z "ząbkami" na zewnętrznej części. Jeśli to ma jakieś znaczenie to lubię szybko jeździć (nawet po lesie), tak więc rower musi się zbierać

Myślę że najodpowiedniejszy będzie taki właśnie rower.

Problem jednak w tym, że nie wiem w kierunku jakiej marki uderzyć. Wiadomo chciałbym wydać niewiele, a mieć rower na lata, który nie rozsypie się po sezonie czy dwóch. Myślę że rocznie zrobię między 5000 a 7500km.

Fajnie jakby był lekki i miał amortyzację (chociaż przód), nie potrzebuję siodełka ani błotników.

Jestem laikiem w kwestiach technicznych i dlatego potrzebuję pomocy ludzi którzy się na tym znają.

Może podrzućcie jakieś konkretne modele w tej kasie.

Z góry wielkie dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli tak uznali to znaczy, że słabo w Unibike myślą. I co to za niedorzeczny argument, że "poza tym to cross"? Ja mam crossa, jeżdzę często i gęsto trasy

po 150 km gdzie zdarza się, że po drodze długo nie ma sklepu i możliwość zamontowania drugiego bidonu jest po prostu niezbędna.

Oprócz tego do roweru crossowego można założyć błotniki i bagażnik i używać go jako długodystansowego trekkinga czy rower "lekko" wyprawowy i wtedy

drugi bidon jest koniecznością. Dziwne, że w Unibike nikt nie pomyślał o tak elementarnych sprawach.

Tak przy okazji: również sam projekt ramy w Unibike jest nieszczególny. Rower crossowy powinien również służyć do jazdy w terenie i dawać możliwość

bezpiecznego zeskoku z roweu. Dlatego -jak u zdecydowanej większości renomowanych producentów- rama powinna mieć slopping. A w Unibike górna rura jest

praktycznie pozioma. Osprzęt -jak za te pieniądze- daja przyzwoity, ale co z tego kiedy "serce" roweru jest takie sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do crossow to moze uznali, ze jest to rower blizej trekkinga i dlatego nie zrobili miejsca na drugi bidon. U mnie w viperze gorna rura lekko idzie w dol. Ale mi to nie przeszkadza, bo specjalnie wzialem duza rame, zeby szybciej mi sie i pewniej jezdzilo po asfalcie. Firma jeszcze ma mase pracy przed soba, ale mysle ze osiagna cos konkretnego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie też brakuje łatwej możliwości zamontowania drugiego bidonu (właśnie Unibike Viper). Nie widzę związku z tym, że to cross, dwie dodatkowe dziury nie zmienią specyfikacji roweru :) Inna sprawa, jakby się to pomieściło, ale nie byłby to pierwszy rower na świecie z taką opcją, więc da się:D

 

P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...