Skocz do zawartości

[rower] Jaki rower za ok 2000 zł

micmir

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam potrzebuję od was pomocy ponieważ jestem całkiem zielony. Mam 186 cm i 97 kg ( wiem że dużo i właśnie dla tego chce teraz w wakacje jeździć). Mam stary 8 letni rower z komunii i teraz chcę coś nowego. Mam tereny takie polne trochę polnych ścieżek i hałdy do teraz drogę budują :). Proszę podajcie jakieś fajne rowery. A i jeszcze jak ktoś jest z Siedlec do może mi doradzić jakieś fajne tereny.

Może mi ktoś wytłumaczyć jak działają te hamulce hydrauliczne, czy lepiej hamują i co. A i czy nie ma na forum nikogo kto mi może doradzić w sprawie tego roweru ?!

Napisano

Dwie propozycje:

http://www.kross.pl

http://agasport.com.pl/index

Co do hamulców to do spokojnej jazdy to i V-ki by Ci wystarczyły. Hydrauliki jak dla mnie mają same zalety i praktycznie żadnych wad więc nie ma tu o czym dyskutować. Różnicę czuć przede wszystkim w ciężkim górskim terenie w jeżdzie po błocie i deszczu. Ten Kross ma hydrauliki Shimano więc mi to by wystarczyło za rekomendację bo osprzęt podobnej klasy :)

Napisano

no ta merida bardziej mi się podoba z wyglądu, a jeśli chodzi o osprzęt to który lepszy ?? Ja będe nim jeździł w Międzyrzecu na żwirowni więc to jest błoto górki i lasy :D który lepszy i znalazłem jeszcze Unibike FLITE co o nim sądzicie ??

Napisano

Osprzęt jest bardzo porónywalny, również w tym Unibike Flite 2011. Nigdy nie sugeruj się wyglądem a poza tym biały w tej Meridzie to długo taki ładny nie pozostanie jak będziesz śmigał po żwirowiskach.

Napisano

Aktualnie jestem na podobnym etapie wyboru roweru. Decyzja zapadła na Flite. Model z 2010r nieosiągalny. Więc jesteś skazany na 2011, niestety cena wyższa o 300zł.

"Wyjadacze" z forum podpowiedzieli mi że Flite to fajne wyjście do przyszłej rozbudowy. Osprzęt ok, amorek średni. Zresztą chyba będzie baaaardzo ciężko kupić coś w cenie koło 2tyś z dobrym amorkiem. Oczywiście mówię o nowym sprzęcie.

Napisano