micmir Napisano 29 Czerwca 2011 Napisano 29 Czerwca 2011 Witam potrzebuję od was pomocy ponieważ jestem całkiem zielony. Mam 186 cm i 97 kg ( wiem że dużo i właśnie dla tego chce teraz w wakacje jeździć). Mam stary 8 letni rower z komunii i teraz chcę coś nowego. Mam tereny takie polne trochę polnych ścieżek i hałdy do teraz drogę budują . Proszę podajcie jakieś fajne rowery. A i jeszcze jak ktoś jest z Siedlec do może mi doradzić jakieś fajne tereny. Może mi ktoś wytłumaczyć jak działają te hamulce hydrauliczne, czy lepiej hamują i co. A i czy nie ma na forum nikogo kto mi może doradzić w sprawie tego roweru ?!
beskid Napisano 29 Czerwca 2011 Napisano 29 Czerwca 2011 Dwie propozycje: http://www.kross.pl http://agasport.com.pl/index Co do hamulców to do spokojnej jazdy to i V-ki by Ci wystarczyły. Hydrauliki jak dla mnie mają same zalety i praktycznie żadnych wad więc nie ma tu o czym dyskutować. Różnicę czuć przede wszystkim w ciężkim górskim terenie w jeżdzie po błocie i deszczu. Ten Kross ma hydrauliki Shimano więc mi to by wystarczyło za rekomendację bo osprzęt podobnej klasy
micmir Napisano 29 Czerwca 2011 Autor Napisano 29 Czerwca 2011 no ta merida bardziej mi się podoba z wyglądu, a jeśli chodzi o osprzęt to który lepszy ?? Ja będe nim jeździł w Międzyrzecu na żwirowni więc to jest błoto górki i lasy który lepszy i znalazłem jeszcze Unibike FLITE co o nim sądzicie ??
beskid Napisano 29 Czerwca 2011 Napisano 29 Czerwca 2011 Osprzęt jest bardzo porónywalny, również w tym Unibike Flite 2011. Nigdy nie sugeruj się wyglądem a poza tym biały w tej Meridzie to długo taki ładny nie pozostanie jak będziesz śmigał po żwirowiskach.