kubala93 Napisano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2011 Cześć! Chcę kupić sobie rowerek do dirtu/streetu tylko jeszcze nie za bardzo jestem w ten temat wtajemniczony ;] z tego co wyczytałem i wyszukałem to dobrymi kandydatami na początek są tak jak w tytule: Datrmoor Two6Player 2011, NS Bikes Holy 1 Do teraz bawiłem się w stunt zwykłym delta sport 605 który został po czasach dzieciństwa, ale właśnie zakończył swój żywot. Whellie i stoppale opanowałem dosyć dobrze, i też jakieś cyrkle, onehander itp. ale teraz chce zacząć coś innego co mi sie bardziej podoba, próbowałem już skakać na pożyczanych ale trochę słabszych roweruch i wiem że this is it ;D Mam 186cm wzrostu i 70kg wagi jak to sie przekłada na rowerki z rama ok. 12" to nie do końca wiem. Czy z kołami 24" czy 26" Może ktoś jeździł czy ma rowerek który zaproponowałem i może doradzić? Albo zaproponować coś innego na sam początek streetowej jazdy? Chciałbym wiedzieć też czy watro pakować w przedni amor czy tarczowe hamulce itp. A na razie chcę coś dobrego do nauki i dalszej rozbudowy. W moim mieście jestem w stanie kupić ze sklepu dartmoora i miałbym jego serwis. pozdro i proszę obeznanych o radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pysiek Napisano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2011 Powiem tak: Poszukaj sobie jakiegoś roweru używanego, ponieważ na nauce skakania rower najbardziej cierpi. A za 2 tysiące będziesz miał już za######isty sprzęt! Sam mam do sprzedania DC Pussy + RS Pike za 1900zł w stanie idealnym. Co do amorka, to zależy czy będziesz jeździł w streecie czy w dircie. W hamulec tarczowy średnio się opłaca inwestować, bo i tak pewnie po 2 miesiącach jazdy zrobisz sobie rower brakeless, jednak gdybyś nie zamierzał śmigać bez hamulca to polecam hamulec tarczowy(nawet jakiś mechanik), bo nie masz problemu z obcieraniem klocków o koło po nie udanej 180. Reasumując jeżeli wybierasz street to nie opłaca się dopłacać do amorka, jeżeli dirt to amorek, a jeżeli styl mieszany to polecam Pike ze wzgledu że ma regulacje skoku oraz blokade. A co do proponowanych przez Ciebie rowerów, ja bym nie kupił żadnego. Szukał bym jakiejś używki na sam początek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubala93 Napisano 27 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2011 Jednak jestem za tym żeby kupić coś nowego ze względu na gwarancje i serwis, jaki bedzie taki bedzie ale zawsze jest, zawsze coś obejmuje, a tak tylko po kieszeni idzie. Ja chce tylko street, a te rowerki jakie widziałem wszystkie są brakeless, pewnie głupio mi bedzie tak, bo do tej pory to robiłem stoppale ;d ale kwestia przyzwyczajenia. Znalazłem z używek coś takiego: http://allegro.pl/ns-bikes-traffic-duro-dj-e-2010-qr20-dirt-street-i1678595591.html http://allegro.pl/duncon-pussy-street-pike-dirt-street-park-fr-nowy-i1685585192.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bombell Napisano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2011 Pytanie czy rozróżniasz street od stuntu bo tricki się zupełnie nie pokrywają. Do typowego streetu brak hamulców jak najbardziej i ten Traffic wychodzi mega sensownie w tej cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubala93 Napisano 27 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2011 Tak tak, rozróżniam, tyle sie naoglądałem filmików z Dannym Macaskilem że głowa mała, no i pisałem że ze stuntem koncze bo mi nie znudził. A hamulce jak na początek przydały by sie do puki bym nie opanował roweru. chociaż tył. chwile jeszcze sprawdziłem co trzeba i jestem za ns holy 1 2011, ktoś może coś dokładniej o nim powiedzieć? jest i w przystępnej cenie, ma sztywny widelec, co dobre przy streecie, a do tego salonowy vbrake przód, co na sam początek nauki sie przyda, pewnie po jakims czasie zrobie brakeless. A jakby było coś do wymiany to jestem w stanie dołożyć do niego z 500zł na ew. lepsze części, ale jako baza to ten powinien sie sprawdzic. Stoje przed wyborem i jeszcze w tym tyg. chciałbym sie zdecydować na któryś z nich. no i czekam cały czas na jakies konkrety ;D i jeszcze jedna ważna sprawa, czy przy moim wzroście brać z kołami 24" czy 26" bo z tego co wyczytałem to 24 są na skatepark czy street, a 26 na dłuższe dystanse i dirt ale jak to sie ma do wzrostu to nic nie piszą, chyba że to nie ma znaczenia i tylko przeznaczeniem sie kierować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubala93 Napisano 28 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2011 jutro jade do bydgoszczy odlądać ns holy i mysle ze go ze soba przywioze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bombell Napisano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2011 Rozmiar kół jeśli o street/dirt chodzi nie zależy ani od wzrostu ani od przeznaczenia a tylko i wyłącznie od preferencji ridera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubala93 Napisano 28 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2011 przymierze się do 24 i 26 i zobacze. ten 24 jest krótszy czyli też zwrotniejszy, no nie wiem, nie mam niestety szansy pojeździć chwile i zobaczyć jaki pasuje. mam dylemat, ale wiem już chociaż ze na pewno ns holy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubala93 Napisano 29 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2011 no i mam już nowego ns holy 1 2011 na kółkach 24" stać w pokoju ;D pierwsza jazda też zaliczona, jest git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.