cezet Napisano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2011 Witam wszystkich użytkowników. Zacznę od tego, że jestem laikiem odnośnie sprzętu rowerowego i dlatego proszę o radę. Po kilku latach zdecydowałem się na wyciągnięcie mojego roweru z piwnicy. Okazało się, że na wstępie musiałem wymienić mechanizm korbowy. Po zaczerpnięciu porady w sklepie rowerowym zakupiłem korbę Shimano ACERA FC-M361. Wymieniłem również łańcuch bo tamten okazał się za krótki. Aktualnie mam problem z przeskakującym łańcuchem. Wyczytałem że to najprawdopodobniej wina wolnobiegu, więc mam zamiar ją wymienić. Posiadam wolnobieg 7 rzędowy MFTZ-07. W przyszłym roku mam zamiar wymienić przerzutki, zarówno tylną i przednią wraz z manetkami. Niestety aktualny stan funduszy nie pozwala mi na wymianę wszystkiego w tym roku. Zastanawiam się czy jak wstawię wolnobieg 8 bądź 9 rzędowy będzie mi to współgrało z aktualnymi przerzutkami, manetkami 3x07? Chciałbym byście mi doradzili co do wyboru kasety/wolnobiegu, mając na uwadze fakt, że w przyszłym roku na wiosnę chce wymienić przerzutki z manetkami, oraz na jakie się zdecydować, posiadając wyżej wymienioną korbę oraz kasetę/wolnobieg, który mi poradzicie. Trochę to zagmatwane, ale mam nadzieję że dacie sobie radę. Z góry dziki za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2011 Pod 8/9 rz. napędy nie zakłada się wolnobiegów tylko kasety a do tego potrzebujesz zmiany tylnej piasty no i oczywiście manetek. Na razie kup nowy wolnobieg a dopiero w przyszłym roku wymień napęd. Pod 9 rz. napęd ta korba ACERA też nie będzie pasowała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...