squadak Napisano 23 Czerwca 2011 Napisano 23 Czerwca 2011 Witam, to mój pierwszy post na tym forum . Zgodnie z tym co mówi temat poszukuje roweru ... Ma służyć mi przedewszystkim do jazdy po lesie, wertepach i przeróżnych hopach . Chciałbym, aby posiadał : - Amortyzatory z przodu, - Jak najlepsze hamulce (wiem, że w tej cenie to raczej nic specjalnego nie dostanę) - Dobre przerzutki (jak na tą cene oczytwiście) - Względna wytrzymałość (nie jak T34, ale żeby się za szybko nie rozpad) Jestem w pełni świadom, że kwota, którą dysponuje nie jest wielka, mimo to mam nadzieje, będziecie wstanie doradzić mi bike'a o jak najlepszych podzespołach. Jak dotąd do gustu przypadły mi : 1) http://www.ceneo.pl/5471563 2) http://www.ceneo.pl/5470943 Jestem oczywiście otwarty na wszelkie propozycje od was . Dodam, żę w gre wchodzą tylko i wyłacznie nowe rowery. Ps. Jako laik w tych sprawach mam problem z doborem ramy... Mam 15 lat i 180 wzrostu, jaką powinienem mieć ramę ??? Z góry dziękuje !!! Jestem męzczyżną...
brt0555 Napisano 23 Czerwca 2011 Napisano 23 Czerwca 2011 Hexagon to dobry wybor, jednak nie bierz z 2011roku, bo duzo przeplacasz, lepiej poszukac z 2010r. W tym przedziale mozesz popatrzec jeszcze na: http://allegro.pl/rower-mtb-arkus-vip-4-0-altus-amortyzator-rama-18-i1671749681.html http://allegro.pl/gt-rower-aggressor-men-model-2010-26-i1672409154.html http://allegro.pl/rower-gorski-arkus-vip-6-0-18-shimano-deore-alu-i1673969858.html Wybierz ten co Ci sie najbardziej podoba, osprzet maja podobny, jednie ten arkus vip 6.0 z tylu ma deore a nie acere itp.
squadak Napisano 23 Czerwca 2011 Autor Napisano 23 Czerwca 2011 Wielkie dzięki za odpowiedź . Jednak mam parę pytań : 1) ARKUS VIP 4.0 vs KROSS HEXAGON V3, który z nich jest lepszy ? 2) Rozumiem, że rama 18' jest dla mnie odpowiednia ? 3) Co by należało w tych rowerach ew. w przyszłośći wymienić ? Wielkie dzięki.
brt0555 Napisano 23 Czerwca 2011 Napisano 23 Czerwca 2011 Wedlug mnie hexagon ciut lepszy. Co do rozmiaru to najlepiej pojedz do sklepu w okolicy popros o hexagona v3 i dobierz rozmiar ramy, wroc do domu i kup w necie z 2010roku. W przyszlosci mozesz wymienic w zaleznosci od celu modyfikacji i funduszy: amortyzator, przerzutki, kola. Na kolach mozesz najwiecej zbic wagi, amortyzator to jak w terenie zle Ci ten pracowal, przerzutki jakby tamte sie popsuly lub chcialbys lepsze i szybsze.
squadak Napisano 23 Czerwca 2011 Autor Napisano 23 Czerwca 2011 Znowu Ci dziękuje, za szybką odpowiedź i oczywiście stawiam + . Tak myślałem, że kross będzie lepszy, poza tym kiedyś mi się ta firma o uszy obiła... Co do ramy, mieszkam na mazurach i niby w pobliżu (ok.40 km), ale ci mili sprzedawcy, wcale się nie kwapią cokolwiek pokazać, no chyba, że już kupujesz. Byłbym ci niezmiernie wdzięczny, gdybyś mi powiedział jaka rama jest dla mnie odpowiednia (15 lat, 180cm i chłopak), proszę weź pod uwagę iż nadal rosnę, więc żeby rower nie okazał sie za mały po roku itd... Odpowiedź nagrodzę plusem.
brt0555 Napisano 23 Czerwca 2011 Napisano 23 Czerwca 2011 Mozesz to zrobic sam stosując sie do tego: http://kross.pl/pol/products/index A jak nie to podaj tą odleglosc krocza od ziemii. Sprzedawca ma obowiazek Ci udostepnic rower do przymierzenia, jak nie zdejmuje z wieszaka roweru, albo nie chce pokazac to mu zwroc uwage. Tak to by nic nie sprzedawal, zawsze na zywo jak usiadziesz masz pewnosc, ale tabelka sie sprawdza i to w wielu przypadkach m.in moim.
squadak Napisano 23 Czerwca 2011 Autor Napisano 23 Czerwca 2011 Dzięki wielkie. Kupuje V3, mam nadzieje, że rower dobrze mi posłuży.
squadak Napisano 24 Czerwca 2011 Autor Napisano 24 Czerwca 2011 Mam jeszcze jedno pytanie czy warto dołożyć do Arkus VIP 6.0 ? Czy może lepiej wziąć Hexagon V3 ? Z góry dzięki.
Wafel Napisano 24 Czerwca 2011 Napisano 24 Czerwca 2011 Warto i to bardzo. VIP 6.0 osprzętowo stoi na dużo wyższym poziomie niż Hexagon V3.
squadak Napisano 24 Czerwca 2011 Autor Napisano 24 Czerwca 2011 To szkoda, bo już zamówiłem Hexagon V3
squadak Napisano 24 Czerwca 2011 Autor Napisano 24 Czerwca 2011 Najpierw się spytałem, a potem zamówiłem. No, ale I tak ten rower wkraczał ponad mój budżet . Tapo-Swype z LG P500.
squadak Napisano 28 Czerwca 2011 Autor Napisano 28 Czerwca 2011 Rowery dzisiaj do mnie przyszedł I jest super, ale powiedzcie mi proszę jak się reguluje kierownice ? Z góry dzięki ! Tapo-Swype z LG P500.
squadak Napisano 29 Czerwca 2011 Autor Napisano 29 Czerwca 2011 I jeszcze jedno czy warto za jakis czas warto kupić tarczowe heble ? Tapo-Swype z LG P500.
brt0555 Napisano 29 Czerwca 2011 Napisano 29 Czerwca 2011 Tak jesli chcesz kupic hydrauliczne tarczowki, w mechaniczne bym sie nie bawil. Jak jezdzisz w terenie to Ci sie przydadza
squadak Napisano 29 Czerwca 2011 Autor Napisano 29 Czerwca 2011 Dzięki za odpowiedź. A jak z tą kierownicą ? Tapo-Swype z LG P500.
brt0555 Napisano 29 Czerwca 2011 Napisano 29 Czerwca 2011 Przy mocowaniu mostka powinienes miec sruby (tam gdzie laczy sie z kierownica) i je odkrecasz i ustawiasz sobie nachylenie kierownicy. A jak chcesz lewo/prawo zeby ustawic zeby byla prosto to nad sterami(dol mostka, tam gdzie wchodzi w rame masz srube).
squadak Napisano 30 Czerwca 2011 Autor Napisano 30 Czerwca 2011 A żeby ją podnieść ? Tapo-Swype z LG P500.
brt0555 Napisano 30 Czerwca 2011 Napisano 30 Czerwca 2011 Powinny byc sruby przy sterach trzymajace mostek i jak masz miejsce to podnosisz, jeszcze mozna regulowac mostkiem jak ktos ma regulowany, ale Tutaj takiego nie ma.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.