mariusz1g Napisano 23 Czerwca 2011 Napisano 23 Czerwca 2011 Witam. Ostatni z kolegą zaczęliśmy jeździć po leśnych trasach (wyskoki, szybkie zakręty, zeskoki itp). Wiem, że mój rower do tego zbytnio się nie nadaje (Giant Yukon Disc 2008). Chciałbym go przystosować do tego typu jazdy. Załóżmy, że mam do wydania ok. 800zł. Co najlepiej w nim wymienić? Pozdrawiam. PS. Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
afly Napisano 23 Czerwca 2011 Napisano 23 Czerwca 2011 A co Ci w nim najbardziej przeszkadza, lub czego w nim Ci brakuje? Zwrotności, przyczepności? Ja tutaj do wymiany widzę amortyzator, opony, manetki i przerzutki, więc najlepiej sam się określ o co dokładnie Ci chodzi, co chciałbyś po zmianach uzyskać, a czego obecnie "nie masz".
mariusz1g Napisano 23 Czerwca 2011 Autor Napisano 23 Czerwca 2011 Najbardziej brakuje mi przyczepności i zwrotności. Amortyzator też myślę, że nadaje się do wymiany. Muszę wymienić przednie koło, bo poprzednie wygięło się o 45* (zaproponujcie coś do ok. 150zł).
brt0555 Napisano 23 Czerwca 2011 Napisano 23 Czerwca 2011 Poszukaj uzywanych na allegro, z amorem tak samo. Za ta kwote skupilbym sie glownie na tym kole, amorku i jak starczy to opony. Przerzutki i reszta poki sprawna Ci wystarczy, a wmiare z dodatkowa kasa sobie powymieniasz.
rastatajm Napisano 23 Czerwca 2011 Napisano 23 Czerwca 2011 Dokładnie, ważniejsze są jeszcze hamulce od przerzutek...
Rulez Napisano 23 Czerwca 2011 Napisano 23 Czerwca 2011 Kup krótszy mostek, oczywiście koło i nowy amor.
brt0555 Napisano 23 Czerwca 2011 Napisano 23 Czerwca 2011 Jakbys sie bawil w mody tj. podaje rulez to do mostku, moze krotsza i wytrzymalsza kiera. Pomyslow wiele, gorzej pewnie z budzetem
mariusz1g Napisano 23 Czerwca 2011 Autor Napisano 23 Czerwca 2011 Zaproponowalibyście jakiś amor i koło w tej cenie? Ja myślałem, żeby za te 800zł kupić jakąś ramę z tylnym amortyzatorem, a resztę przełożyć z tego roweru i powoli go ulepszać.
Mod Team mrmorty Napisano 23 Czerwca 2011 Mod Team Napisano 23 Czerwca 2011 w tej cenie spokojnie możesz rozejrzeć się za signem fr1 - pełny secik chodzi czasem po 500 zł albo i mniej.
mariusz1g Napisano 23 Czerwca 2011 Autor Napisano 23 Czerwca 2011 To będzie lepsza opcja, niż modernizacja obecnego roweru?
brt0555 Napisano 23 Czerwca 2011 Napisano 23 Czerwca 2011 Ja bym zostawil ta rame i zainwestowal w reszte osprzetu, chyba ze planujesz naprawdę ciezki teren, gdzie potrzeba Ci fulla.
mariusz1g Napisano 6 Lipca 2011 Autor Napisano 6 Lipca 2011 Przepraszam, że tak długo nie odpisywałem. Rama nie jest za duża do tego? Rozmiar ramy - "L"
Basiq Napisano 6 Lipca 2011 Napisano 6 Lipca 2011 wszystko zależy jakie Ty masz wymiary... no i kwestia którą poruszył brt0555 - czy naprawdę potrzebujesz FS ?
Bombell Napisano 6 Lipca 2011 Napisano 6 Lipca 2011 Sprzedaj rower dołóż to 800zł i jakaś fajna używka się trafi.
mariusz1g Napisano 8 Lipca 2011 Autor Napisano 8 Lipca 2011 Mam 190 wzrostu. Co do tego, czy potrzebuje FS, to myślałem, że wy mi powiecie . W mojej okolicy jest kilka tras do downhillu. Lądowanie po wyskokach jest niekiedy trudne, bo jednak przeszkadza ten brak tylnego amortyzatora. Dużo też jeżdżę po mieście i tam FS by bardziej przeszkadzało niż pomagało.
rybciasum Napisano 8 Lipca 2011 Napisano 8 Lipca 2011 Sprzedaj rower szukaj używki. Chyba że za 800zł ramę, no i jeszcze trzeba by dorzucić do amora i kół, a reszta ze starego roweru
mariusz1g Napisano 8 Lipca 2011 Autor Napisano 8 Lipca 2011 Ile dostałbym za ten rower? Dokładając 800zł do kwoty jaką dostanę za ten rower, jaki rower mógłbym kupić? chyba, że kupie sobie rower ze sztywną ramą za ok. 900zł (niska rama, duży skok amortyzatora), a ten rower co mam sobie zostawię do jazdy codziennej.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.