Skocz do zawartości

[Do 1000 zł] rower cross/trekkingowy

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.

Chcę kupić rower do 1000 zł. Głównie do jazdy po mieście, bez szaleństw. Zależy mi na 28 calowych kołach.

Mam: 21 lat, 179cm wzrostu, 72 kg, no i jestem mężczyzną:)

Myslałem nad czymś takim: rower-kands-treking-maestro-28

plus za design, niestety nie miałem nigdy doświadczenia z tą firmą i nie znam się na osprzęcie.

Kolejny rower: rower-crossowy-merida-crossway-5-v-2010

Dodam może tylko, że rower niekoniecznie musi mieć resorowany przód - traktuję to jako zbędny wydatek, bo raczej za tą cenę i tak nic sensownego nie znajdę.

Ewentualnie cos takiego, wykracza poza budżet, ale jeżeli ten rower jest o klasę lepszy to może, może:

rower-giant-crs-fs-model-2010

Bardzo proszę o radę co wybrać. Za ewentualne podlinkowania do konkretnych innych rowerów byłbym również wdzięczny:)

Pozdrawiam

Linki:

http://allegro.pl/rower-kands-treking-maestro-28-alivio-hit-sezonu-i1664030065.html

http://www.rowerzysta.pl/cross/rower-crossowy-merida-crossway-5-v-2010.html

Napisano

Ten kands fajny jednak wedlug mnie troche podejrzane sa przerzutki, juz pisalem w jednym temacie ze alivio tak nie wyglada, zobacz sam klik . Merida bylaby lepszym wyborem, moze nie jest super pod wzgledem wyposazenia, jednak jest pewnym produktem. W tym samym sklepie masz jeszcze kellysa za podobna kwote. Wybierz to co Ci sie bardziej podoba i jest wygodniejsze(jak masz mozliwosc jazdy testowej gdzies w jakims lokalnym sklepie to warto sie zdecydowac). Pozdrawiam!

Napisano

Co ty piszesz? To jest Alivio Shadow. Tak samo jak jest Deore Shadow...

A co z tym jak pisałeś, że lepiej mieć osprzęt, niż ramę? Przecież rama nie pęknie po wjechaniu na krawężnik...

Napisano

Ok, znajdz mi link do jakiegos sklepu/strony ze specyfikacja alivio shadow...