Klimano Napisano 23 Czerwca 2011 Napisano 23 Czerwca 2011 Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Chcę kupić rower do 1000 zł. Głównie do jazdy po mieście, bez szaleństw. Zależy mi na 28 calowych kołach. Mam: 21 lat, 179cm wzrostu, 72 kg, no i jestem mężczyzną Myslałem nad czymś takim: rower-kands-treking-maestro-28 plus za design, niestety nie miałem nigdy doświadczenia z tą firmą i nie znam się na osprzęcie. Kolejny rower: rower-crossowy-merida-crossway-5-v-2010 Dodam może tylko, że rower niekoniecznie musi mieć resorowany przód - traktuję to jako zbędny wydatek, bo raczej za tą cenę i tak nic sensownego nie znajdę. Ewentualnie cos takiego, wykracza poza budżet, ale jeżeli ten rower jest o klasę lepszy to może, może: rower-giant-crs-fs-model-2010 Bardzo proszę o radę co wybrać. Za ewentualne podlinkowania do konkretnych innych rowerów byłbym również wdzięczny:) Pozdrawiam Linki: http://allegro.pl/rower-kands-treking-maestro-28-alivio-hit-sezonu-i1664030065.html http://www.rowerzysta.pl/cross/rower-crossowy-merida-crossway-5-v-2010.html
brt0555 Napisano 23 Czerwca 2011 Napisano 23 Czerwca 2011 Ten kands fajny jednak wedlug mnie troche podejrzane sa przerzutki, juz pisalem w jednym temacie ze alivio tak nie wyglada, zobacz sam klik . Merida bylaby lepszym wyborem, moze nie jest super pod wzgledem wyposazenia, jednak jest pewnym produktem. W tym samym sklepie masz jeszcze kellysa za podobna kwote. Wybierz to co Ci sie bardziej podoba i jest wygodniejsze(jak masz mozliwosc jazdy testowej gdzies w jakims lokalnym sklepie to warto sie zdecydowac). Pozdrawiam!
Kazzo Napisano 23 Czerwca 2011 Napisano 23 Czerwca 2011 Co ty piszesz? To jest Alivio Shadow. Tak samo jak jest Deore Shadow... A co z tym jak pisałeś, że lepiej mieć osprzęt, niż ramę? Przecież rama nie pęknie po wjechaniu na krawężnik...