bartuss Napisano 22 Czerwca 2011 Napisano 22 Czerwca 2011 Witam jestem nowy na forum i chciałbym złożyć rower do "lekkiej" jazdy po lesie i mam pytanie czy ta rama się będzie do tego nadawać,a jeśli tak to jaki rozmiar mam 187cm wzrostu. Dzięki z góry za odpowiedż.
Bombell Napisano 22 Czerwca 2011 Napisano 22 Czerwca 2011 W lesie można jeździć: dh, fr, xc, dirt, 4x, ds i wiele wiele innych więc wytłumacz co to dla Ciebie znaczy jazda po lesie to będzie lżej doradzić.
bartuss Napisano 23 Czerwca 2011 Autor Napisano 23 Czerwca 2011 Chodziło mi o to, że nie będe skakał z dropów,tylko raczej jeżdził bez większych szaleństw. Jestem można powiedziec "amatorem" rowerów i moja wiedza jest mała,więc licze na waszą pomoc. (chciałbym w miarę tanią rame i zobaczyc wogóle czy będzie mi sie fajnie jezdziło,jeśli tak z pewnościa kupie lepszą rame)
Bombell Napisano 23 Czerwca 2011 Napisano 23 Czerwca 2011 No to Bop to nie rama dla Ciebie. Szukaj czegoś XC/enduro. I pytanie czy posiadasz już jakieś części do roweru. Bo jeśli masz małą wiedzę to za składanie lepiej się nie bierz i lepiej kup jakiegoś gotowego seryjniaka.
bartuss Napisano 23 Czerwca 2011 Autor Napisano 23 Czerwca 2011 Za tą kwotę kupi się coś takiego ,a jak nie ile by trzeba dolożyć do dobrej ramy. Nie posiadam jeszcze żadnych części.Sam bym go nie składał,tylko kupił cześci.