Skocz do zawartości

[do 1500PLN] dla b.cięzkiego zawodnika(145KG)

veciaz

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Jak w temacie, poszukuję roweru który wytrzyma moją masę:) tj. 145kg, 183cm wzrostu(mieszanka większych mięśni i tłuszczyku). Jestem zielony w temacie rowerowym i nie wiem nawet na co zwracać uwagę. Moje ostatnie przygody z rowerami zakonczyły sie jakies 4 lata temu... po pogiętych siodełkach itd.(seria siodełek made in china...). Rower zamierzam użytkować do dojazdów do pracy(głównie szutrówka)i jakichś wypadów za miasto jak i w mieście. Kondycja jakaś tam jest;)

Prosił bym o porady jakie modele będą odpowiednie dla mnie, najlepiej gdyby byly to gotowe złożone rowery.

podlinkowanie do allegro milo widziane lub jakieś nazwy modeli.

Oczywiście jeżeli trzeba będzie zwiększyć budżet to nie ma problemu.

Jak ktoś pomocny z łodzi to stawiam browara:)

Po szybkim 'obglądnięciu' forum nie zauważyłem tematu odpowiadającego... lecz jeżeli był... proszę mnie zlinczować, ukamienować i odesłać do niego.

Pozdrawiam.

Napisano

Za 1500 pln może być cięzko pod taką wagę... Ja bym złożył coś taniego, ale ciężkiego i pewnego. Rama np. Duncon Amstaff 18", obręcze Rodi Excalibur DH, piasta tylna na maszynach na bębenek, szprychy jakieś DT Champion, mocna sztyca, opony 2.2 albo szersze, mocny powietrzny amortyzator. Według mnie jeśli miałbyś szczęście, zamkniesz się w 2500 zł a rower dużo wytrzyma :thumbsup:

Napisano

O ile pamiętam gość kupił Kona Smoke. Niestety na stronie producenta/importera już nie dostępny. Poszukaj w sklepach netowych, stacjonarnych w swojej okolicy, i na aledrogo. Rowerek akurat dla ciebie, koła 28" , duża rama, założyć tylko opony semi-slik i możesz śmigać.

Napisano

1. było trochę tematów o podobnej treści, szukaj