Skocz do zawartości

[amortyzator] SR Rux cieknie spod pokrętła


sznib

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team

Problem mam jak w temacie. Od jakiegoś czasu wycieka mi olej spod pokrętła regulacji tłumienia. Wycieka dość obficie, zazwyczaj po kilku kilometrach jazdy, czasem po 5ciu, czasem po kilkunastu, różnie. Czy wystarczy wymienić oringa który jest pod pokrętłem, czy przyczyna tkwi głębiej w tłumiku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Dzięki za odpowiedź. Wymieniłeś tego oringa pod korkiem, tak? U mnie w mieście nie dostanę takiego rozmiaru, zamówiłem ostatnio, ale lipa mi wyszła bo źle pomierzyłem grubość i wziąłem 2mm, a ma być 2,5. Zamówię jeszcze raz już taką jak trzeba, przy okazji wezmę komplet oringów pod korki i na dolne mocowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Ja zamawiałem i będę zamawiał w firmie "Uszczelka". Mają wszystkie rozmiary. Na razie zrobiłem patent taki że obwinąłem pokrętło w miejscu gdzie wchodzi oring kilka razy taśmą do uszczelniania gwintów, wczoraj przejechałem tak 20km i sucho. Tymczasowo starczy, oringi pewnie pod koniec tygodnia przyjdą. Po wymianie napiszę czy problem rozwiązany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Mod Team

Obiecałem że napisze jak rozwiązanie sprawy, więc piszę. Taśma do gwintów po pewnym czasie puściła, ale jak oring przyszedł po wymianie sucho, a przejechałem już kilkaset km. Rozmiar oringa to 21x2,5, jakby komuś kiedyś było potrzebne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...