malheureux Napisano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2011 Witam wszystkich serdecznie. Dzisiaj jak jechałam, zaczęło mi coś stukać. Albo w pedałach, albo w suporcie, ale okazało się, że to suport, na korbie jest lekki luz. Pytanie jest takie, co mam teraz zrobić, gdyż nie wiem co z tym fantem zrobić. Nie wiem jak to nasmarować, ani ewentualnie jaki kupić nowy suport, bo nie wiem jaki jest ten mój, jaka długość ani nic takiego. Korba to też jakaś bliżej niezidentyfikowana. Myślę, że z nasmarowanie czy wymienieniem łożysk nie było by takiego wielkiego problemu, bo mogę liczyć na pomoc innych osób, ale czy jest sens? Czy po krótkim czasie znów się nie popsuje? Bo czytałam przed chwilą na forach i ktoś pisał, że po nasmarowaniu po 200 km znów było stukanie. Proszę o pomoc i wyrozumiałość, gdyż akurat w tym temacie jestem zielona. Z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
7Devis Napisano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2011 Na korbie luz. Ale tylko na jednej czy na obydwu? Ja miałem tak że stukał jakby pedał też myślałem że to suport, później okazało się że właśnie było niedokręcone lewe ramię. Sprawdź jak rower stoi, poruszaj lewym ramionem później prawym, jeśli jest luz to dokręć, stukanie powinno ustać, ewentualnie niedokręcony pedał lub luz na nim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tooo Napisano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2011 Witaj Malheureuse:) Potrzymaj rower i niech ktos co ma pare w lapach porusza korbami, pedalami, rama, widelcem, rura podsiadlowa i moze zidentyfikujesz zrodlo. Czesto wystarczy dokrecic korby (najlepiej na smar). W warsztacie, lub u kumatego kolegi demontaz suportu, diagnoza i smarowanie lub wymiana to pol godzinki i jestes heureuse tooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...