amatorkaa Napisano 15 Czerwca 2011 Napisano 15 Czerwca 2011 Witam. Mam ogromny problem. Chodzi o to, że zainwestowałam niecałe tysiąc złotych w nowy rowerek na allegro- miał wszystko w sobie( amortyzatory, lampki itd.) i był piękny, ładny kolorek i nietypowa rama, typowo miejski. Byłam podekscytowana i pewna, że będzie mi się jeździć świetnie a tymczasem...wolałam wrócić do starego składaka niż jeździć moim "super" nowym rowerkiem. Ledwo przejechałam kilka kilometrów i już byłam cała zmęczona, wkurzona i miałam ochotę tylko wstać i rzucić tym rowerem. Jak to możliwe, że nowy rower za prawie tysiąc złotych i odpowiednią dla mnie ramą jest taki beznadziejny? Chciałam rowerem jeździć na długie trasy, bo mam teraz pełno czasu na to, ale po prostu tym badziewiem nie da rady. Postanowiłam kupić kolejny rower ale tym razem poświęcić temu więcej czasu i uwagi i nie dać się oszukać pięknym wyglądem roweru. Nie znam się na częściach w rowerach, dlatego proszę was o pomoc, żebym znowu nie kupiła kota w worku. Zależy mi na nabyciu roweru damskiego szosowego( miejskim już się zraziłam), na którym będę mogła śmigać po ulicach i nie męczyć się jak na tamtym. Mam 169 cm wzrostu, waga coś około 58 kg. Myślę, że szosowy będzie odpowiedni, bo będę rowerem jeździć tylko po ulicy- na basen, na kurs tańca, na angielski, może nawet na uczelnię, na trening- mieszkam we wsi i do miasta mam ok 10 km dlatego, potrzebuje czegoś porządnego, żeby dojechać np. na basen i być jeszcze w stanie popływać. Oprócz tego oczywiście jeszcze długie i częste wycieczki, żeby nabrać kondycji i zrzucić zbędne kilogramy w wakacje. Nie mam samochodu i w ciągu kilku najbliższych lat nie będę mieć dlatego chcę kupić rower, którym będę mogła przemieścić się tu i tam. A więc co mi radzicie? Ile powinnam wydać pieniędzy, żebym mieć przyjemność z jazdy rowerem a nie złość? Znalazłam te rowery: http://allegro.pl/merida-speeder-i8-lady-jedyny-w-polsce-i1654464360.html http://allegro.pl/nowy-rower-author-linea-damski-shi