Skocz do zawartości

[Licznik] Sigma 1106 czy warto przejść na 1606L

Krokodylak

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Ostatnio wpadł mi w ręce licznik Sigma 1606l DTS. Na razie jeżdżę na kablowym liczniku sigma 1106 i jestem bardzo zadowolony ale kusi mnie kadencja i podświetlenie w 1606 ale słyszałem różne opinie dotyczące błędów w zliczaniu kilometrów. Warto przesiąść się na 1606? Bardzo zależy mi na dokładnych wskazaniach (mała obsesja). Nie jeżdżę w zimę więc słaby rozruch w mrozie odpada. Na ile starcza bateria? Jakieś opinie ?

Pozdrawiam

Napisano

transmisja danych w sigmach z DTS'em ponoć lubiła gubić sygnał; problem ten został rozwiązany w sigmach STS; jeśli zależy Ci na liczniku bezprzewodowym i kadencji to zainwestuj w sigma sts 1609:

http://allegro.pl/absolutna-nowosc-2010-sigma-1609-sts-cad-pl-abp-i1644904792.html

używam modelu wyżej (1906) ale kodowanie i transmisja danych jest ta sama; jeżdżę z nim od pół roku i jeszcze ani razu nie zgubił sygnału i zlicza bardzo precyzyjnie kilometry.

Napisano

Też polecam STS, brak problemów.

Mam porównanie Rox9 z STS i 1106 na kabelku w rowerze żony - wszystko idealnie.

Aha, STS tylko w jednym momencie gubi sygnał, gdy siada bateria w sensorze :D

Napisano

Czyli lepiej sprzedać DTS 1606L ?

Tego DTS mam za darmo i tylko musiałbym dokupić kadencję. Więc koszty są mniejsze tylko jak z działaniem, nikt nie używa DTS?

Napisano

Jeśli masz kompletny licznik: gniazdo+licznik+sensor prędkości (magnes na szprychę może być ze starej sigmy) zmontuj cały zestaw i sprawdź jak działa. Jeśli będziesz zadowolony z pracy licznika to wtedy zainwestuj w kadencję, w przeciwnym razie możesz dostarczyć sobie niepotrzebny wydatek.

Napisano

Opinii nt. DTS trochę na forum było.

I zwykle były to narzekania :) pewnie tych zadowolonych też trochę jest ale się nie wypowiadają.

Ja przeskoczyłem z kabelka na STS więc wiele nie powiem.

Ale skoro masz go za friko to testuj, może wcale nie będzie tak tragicznie...