Krokodylak Napisano 12 Czerwca 2011 Napisano 12 Czerwca 2011 Witam Ostatnio wpadł mi w ręce licznik Sigma 1606l DTS. Na razie jeżdżę na kablowym liczniku sigma 1106 i jestem bardzo zadowolony ale kusi mnie kadencja i podświetlenie w 1606 ale słyszałem różne opinie dotyczące błędów w zliczaniu kilometrów. Warto przesiąść się na 1606? Bardzo zależy mi na dokładnych wskazaniach (mała obsesja). Nie jeżdżę w zimę więc słaby rozruch w mrozie odpada. Na ile starcza bateria? Jakieś opinie ? Pozdrawiam
gremson Napisano 13 Czerwca 2011 Napisano 13 Czerwca 2011 transmisja danych w sigmach z DTS'em ponoć lubiła gubić sygnał; problem ten został rozwiązany w sigmach STS; jeśli zależy Ci na liczniku bezprzewodowym i kadencji to zainwestuj w sigma sts 1609: http://allegro.pl/absolutna-nowosc-2010-sigma-1609-sts-cad-pl-abp-i1644904792.html używam modelu wyżej (1906) ale kodowanie i transmisja danych jest ta sama; jeżdżę z nim od pół roku i jeszcze ani razu nie zgubił sygnału i zlicza bardzo precyzyjnie kilometry.
tomke1 Napisano 13 Czerwca 2011 Napisano 13 Czerwca 2011 Też polecam STS, brak problemów. Mam porównanie Rox9 z STS i 1106 na kabelku w rowerze żony - wszystko idealnie. Aha, STS tylko w jednym momencie gubi sygnał, gdy siada bateria w sensorze
marky5 Napisano 13 Czerwca 2011 Napisano 13 Czerwca 2011 Również polecam Sigmę STS!Drugi sezon,żadnych problemów!
Krokodylak Napisano 14 Czerwca 2011 Autor Napisano 14 Czerwca 2011 Czyli lepiej sprzedać DTS 1606L ? Tego DTS mam za darmo i tylko musiałbym dokupić kadencję. Więc koszty są mniejsze tylko jak z działaniem, nikt nie używa DTS?
gremson Napisano 14 Czerwca 2011 Napisano 14 Czerwca 2011 Jeśli masz kompletny licznik: gniazdo+licznik+sensor prędkości (magnes na szprychę może być ze starej sigmy) zmontuj cały zestaw i sprawdź jak działa. Jeśli będziesz zadowolony z pracy licznika to wtedy zainwestuj w kadencję, w przeciwnym razie możesz dostarczyć sobie niepotrzebny wydatek.