acer28 Napisano 12 Czerwca 2011 Napisano 12 Czerwca 2011 Witam! Mam do wydania na rower (+/-) 1000zł i chciałem kupić rower do streetu i znalazłem taki model Kross Sign DS 1 http://allegro.pl/rower-kross-sign-ds-dwa-kolory-sram-hussfelt-i1642394692.html . Lecz niewiem czy on się nada i czy nie rozpadnie się po pierwszym skoku. - mniej więcej chodzi mi o takie triki te prostsze (czyli obroty, gapy, wskakiwanie na przeszkody zeskoki tak do 1m i ze schodów. Jeżeli się nie nadaje to szkoda i czy za tą cenę znajdę jakiś rower do tego? Chciałem też rower który nie będzie tylko w 100% do street'u ale też do przejechania tych 10 km w trasie po asfalcie. P.S jestem w tym całkowicie zielony więc proszę mnie nie karcić
7Devis Napisano 12 Czerwca 2011 Napisano 12 Czerwca 2011 Hmm, no do czegoś takiego dobrze przygotowany Krossik Sign DS dałby radę, no ale chyba na jazdę dłuższą przydała by się długa sztyca i wymiana siodełka, bo te fabryczne są strasznie niewygodne. Tak jak ja mam Leader Foxa to na dłuższą drogę poprostu podnoszę sztycę na max(jest wtedy powyżej mostka) i jedzie się lepiej aniżeli przy opuszczonej na maksa.
JaniszMTB Napisano 12 Czerwca 2011 Napisano 12 Czerwca 2011 Powinien wytrzymać ale to nie street. Ciężko będzie wyszukać rower typowo street do dojazdów przez 10 km, z drugiej strony najwyżej na stojąco śmigać Poniżej podaje kilka propozycji rowerów używanych: Pierwsza na 24" Druga propozycja na 26" Trzecia bardzo fantazyjna propozycja do wylicytowania. Edit: @7Devis jak już wspomniałem nie da się połączyć typowego street z komfortową jazdą przez kilka-kilkanaście km. Jedynie można własnie dłuższą sztycę i siodło inne.
7Devis Napisano 12 Czerwca 2011 Napisano 12 Czerwca 2011 Ale zauważ też że jak już zdecyduje się na Signa to ma przynajmniej na tyle przerzutkę co pomoże mu w dłuższych trasach a nie single speed. Wiadomo że to nie jest prawdziwy street, ale może kiedyś jak już nauczy się trochę na tym to się przerzuci na typowego streeta? Nie wszystko naraz.