Ubotek Napisano 10 Czerwca 2011 Napisano 10 Czerwca 2011 Witam Chciałem zapytać czy w ogóle opłaca się się inwestować w używane koła tej klasy? Można je wyrwać ~1000zł Czy lepiej złozyć coś na obręczach ZTR. ?
ukaniex Napisano 10 Czerwca 2011 Napisano 10 Czerwca 2011 Czy opłaca się kupować 10cio letnie BMW m3 za 40tys? To zależy kto i jak używał, takiego sprzętu nie kupują ludzie do jezdzenia po koper na bazarek. Te za 1000,- (zapewne mowa o tych z allegro za 929,-) wymagają gruntownego serwisu, poza tym lepiej kupić skladaki, tańszy i łatwiejszy serwis, lżejsze. Obręcze do slr to koszt 800zl, sama szprycha 15zl, a jej wymiana 50zl. Lepiej kupić 711/alpine/revo. Wysłano z HTC Magic z użyciem Tapatalk
miskov17 Napisano 10 Czerwca 2011 Napisano 10 Czerwca 2011 Zasada jest taka, używane Crossmaxy czy jakiekolwiek inne systemowe koła kupuje się tylko z pewnej ręki, na allegro niestety wiele egzemplarzy jest lekko mówiąc zużytych i koszt doprowadzenia ich do akceptowalnego stanu to niestety koszty. Za tysiaka spokojnie złożysz koła na Novatecach/olympic/d-light, będą lżejsze od Crossmaxów i co najważniejsze nowe.
Ubotek Napisano 10 Czerwca 2011 Autor Napisano 10 Czerwca 2011 Ok, tylko nie oszukujmy się, novateci nie są jakimiś super piastami. Jak z kolei mają się piasty Crossmaxów, kolega ma SL pod ceramikę, natlóczone po zawodach i treningach ze 30kkm i wszytko jest ok. Akurat nie chodziło mi o te za 929zł.
ukaniex Napisano 10 Czerwca 2011 Napisano 10 Czerwca 2011 Skąd ten wniosek? Bardzo dużo osób jeździ na takim secie. Mało kto narzeka na te piasty. Ja np. nie widzę sensu kupowania fabrycznych setów przez osoby nie mające sponsora. Poza tym, że są ładne praktycznie nie mają szans ze składakami. Jeżeli masz więcej niż 1000,- a koniecznie muszą to być sl/r to weź zestaw od forumowego kolegi, mrowek. Pełen komplet akcesoriów dorzuca, stan kół idealny. Wysłano z HTC Magic z użyciem Tapatalk
miskov17 Napisano 10 Czerwca 2011 Napisano 10 Czerwca 2011 Ok, tylko nie oszukujmy się, novateci nie są jakimiś super piastami.Jak z kolei mają się piasty Crossmaxów, kolega ma SL pod ceramikę, natlóczone po zawodach i treningach ze 30kkm i wszytko jest ok. Tak, tylko jest jedna ważna zasada: jak dbasz tak masz. Ok przejechał te 30k, robiąc co roku lub częściej serwis i wymieniwszy zużyte elementy "na zapas" a nie dopiero po awarii. Kupując koła z niewiadomego źródła, dostajesz przysłowiowego kota w worku. Możesz trafić na super zadbane egzemplarze - ale takich nie kupisz za 1000zł, a możesz trafić na sprzęt który się kończy co jest bardziej realne. Nie oszukujmy się, nikt nie sprzedaje dobrych części w dobrej cenie, tym bardziej kół systemowych. W Novatecach masz tanie części zamienne, poza łożyskami nic tam się nie psuje. Raz na sezon wydasz 100zł i jeździsz dalej a jak padnie to kupisz następną. 250zł to nie majątek jak na piastę.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.