maciejski Napisano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2011 Cześć. Mam w rowerze Tektro IO 160mm. Hamowanie przednim hamulcem wygląda tak, że albo nie hamujesz albo przelatujesz przez kierownicę (wybaczcie za lamerstwo - to się nazywa słaba modulacja? że hamulec pracuje praktycznie binarnie - 0 lub 1?). Generalnie chciałbym coś z tym zrobić - o wymianie np. na Hayes MX4 myślałem (na allegro cały czas dostępne w wersji 160, 180, 200mm) ale kupiłem rower i hajsu brak Czy da się coś z tym zrobić czy to po prostu szajsowatość tych hamulców? Dużo osób na nie narzeka ale ja jestem bardzo mocnym amatorem i nie potrzebuje super hamulców jednak mogłyby one działać trochę bardziej płynnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adii22 Napisano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2011 Słuchaj, Raczej musisz nauczyć się hamować na granicy przelotu przez kierownicę, taki urok mechanicznych tarczówek. Bo raczej zmiana na hydrauliczny hamulec nie wchodzi w grę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barney8 Napisano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2011 Oj raczej ciężko będzie bez wykładania dodatkowej kasy. Możesz spróbować inne klamki zastosować, coś w guście starego LX'a co mozna było ustawiac sobie "szybkość cięgna", nie wiem jak to nazwać :] Może jakieś lepsze klocki zakupić, może gorsze linki zastosować żeby się bardziej wydłużały ale wtedy możesz stracić "moc" Jeszcze jedna opcja wpadła mi do głowy, tylko nie wiem czy nie będzie miało to wpływu negatywnego na tarcze, mianowicie możesz oddalić drugi klocek (imbusem od strony szprych), ten co się nie porusza. Wtedy drugi klocek będzie miał większy skok i może wiecej czucia będzie, tylko skok klamki też oczywiście się zwiększy. Ja bym próbował własnie takie kombinacje, choć teoretyczna skuteczność ich jest wątpliwa to może coś sie poprawi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...