kamking Napisano 8 Czerwca 2011 Napisano 8 Czerwca 2011 Mam zamiar kupić sobie tego signa, czy nadaje się on do streetu ???
Onyxer Napisano 8 Czerwca 2011 Napisano 8 Czerwca 2011 Ehh.. DS2 jest ciężki na street. Musiałbyś wywalić amor wstawić sztywniak założyć single speeda i wywalić minimum hamulec przód. Powiedz nam gdzie jeździsz, w jakim stopniu zaawansowania, do jakiej ceny chcesz kupić taki rower ? Po takich informacjach dopiero coś powiemy.
kamking Napisano 8 Czerwca 2011 Autor Napisano 8 Czerwca 2011 Jeżdżę po mieście (warszawa), jestem początkujący, a tego krossa mogę kupić za 1100 a do wydania na 'upgrejdy' mogę wydać do 1000 zł
Bombell Napisano 8 Czerwca 2011 Napisano 8 Czerwca 2011 Ze streetem w obecnym tego słowa znaczeniu to niestety Kross ma nie za wiele wspólnego. W tym budżecie możesz się rozglądać za innymi używkami. Powiedz czy chcesz koła 24 czy 26. Amortyzator czy sztywny widelec.
kamking Napisano 8 Czerwca 2011 Autor Napisano 8 Czerwca 2011 zależy mi na tym signie, dlatego jakbyście mogli to doradzcie mi co można by z nim zrobić, aby było lepiej do streetu
zido Napisano 8 Czerwca 2011 Napisano 8 Czerwca 2011 tak można by było tak zrobić, ale z tego co piszesz masz do wydania 2 tysiące, wiec o wiele lepszym wyjściem byłoby kupno gotowego roweru do streetu, a nei signa gdzie trzeba wymienić sporo - mówie Ci to jako były użytkownik signa sprawdź sobie ns holy, gotowe rowery dartmoora, prodigy, ew jakieś używki
kamking Napisano 8 Czerwca 2011 Autor Napisano 8 Czerwca 2011 aha a ogólnie jak ci się jeździło singem ??
zido Napisano 9 Czerwca 2011 Napisano 9 Czerwca 2011 ogólnie spoko. pozmieniałem w nim troche i był naprawdę fajny - inne opony, signe speed, 1 hamulec, i jak będziesz miał wersje z rst lunch to radziłbym wymienić na coś lepszego dla własnego bezpieczeństwa
Yoshimitsu9 Napisano 9 Czerwca 2011 Napisano 9 Czerwca 2011 Ja mogę polecić Dartmoor - ma bardzo fajne rozwiązania , jeżeli masz 2 tyś. (na to wychodzi) możesz szukać używanego który kosztować 4/5tyś i poprostu komuś się znudził itp. Będziesz miał dobry sprzęt a nikogo nie będzie obchodzić to że jest używany Pozdrawiam
kalin20 Napisano 9 Czerwca 2011 Napisano 9 Czerwca 2011 do ds1 nie da rady wrzucić sztywniaka, chyba że masz dobrego dentystę. Nie kupuj ds do streetu kup sobie holy 2 kasa podobna a bedzie sie na nim lepiej streetować
Onyxer Napisano 9 Czerwca 2011 Napisano 9 Czerwca 2011 Mi się wydaje, że jednak sztywniaka byś wsadził bez niczego
zido Napisano 9 Czerwca 2011 Napisano 9 Czerwca 2011 no pewnie ze wsadzi. główka w signie jest dosyć mocna wiec raczej nie pęknie prędko nawet pod sztywnym - no chyba ze zacznie nie wiadomo co na tym latać pewnego czasu krażył po necie filmik jak koleś właśnie na signie ze sztywniakiem ostro napierniczał w streecie - wiec dla chcącego nic trudnego. ale jeśli masz pieniądz to jednak wybrałbym coś bardziej stworzonego pod street - np ns a holy, czy jakiegoś darta jak pisałem wyżej
Onyxer Napisano 9 Czerwca 2011 Napisano 9 Czerwca 2011 Myślę, że tu nie chodzi o "profesonalny" street, pewnie tylko miasto-osiedlowe życie.
kamking Napisano 9 Czerwca 2011 Autor Napisano 9 Czerwca 2011 zido, mógłbyś znaleźć ten filmik i go wstawić ?? jak zmieniać amor to o jakim skoku ? i czy nie lepiej by było ze sztywniakiem ?
Bombell Napisano 9 Czerwca 2011 Napisano 9 Czerwca 2011 Żadna alu rama nie wytrzyma długo ze sztywniakiem, jeszcze może do tego alu kiera i morda jak z obrazka. Nie trzeba być specjalistą, żeby to wiedzieć i nie chodzi tu o niską klasę Krossa tylko o właściwości materiałów. Trzeba znaleźć kompromis pomiędzy rozsądkiem a głupotą. A alu rama + sztywniak to zdecydowanie to drugie.
kamking Napisano 9 Czerwca 2011 Autor Napisano 9 Czerwca 2011 ok, tylko polećcie mi jakieś dobre amorki ) co myślicie o takim -----> http://allegro.pl/amortyzator-manitou-r7-comp-skok-80mm-disc-nowy-i1556585733.html
zido Napisano 9 Czerwca 2011 Napisano 9 Czerwca 2011 o amortyzatorach sobie poczytaj bo wątków juz takich było pełno. no i nie ten dział do takiej dyskusji. a filmiku chyba nie znajde
kamking Napisano 13 Czerwca 2011 Autor Napisano 13 Czerwca 2011 i jeszcze mam pytanie... na jakich przerzutkach najlepiej jeździć ??
zido Napisano 13 Czerwca 2011 Napisano 13 Czerwca 2011 w streecie? na żadnych single speed świetnie sie spisuje, a jak wybierze sie odpowiednie rozmiary zębatek to brak przełożeń nie jest problemem
zido Napisano 14 Czerwca 2011 Napisano 14 Czerwca 2011 przednia zębatka chyba 36zębów, z tyłu reduktor - nie pamiętam ile miał (btw reduktor mam na sprzedaż
kamking Napisano 14 Czerwca 2011 Autor Napisano 14 Czerwca 2011 czytałem twoje wrażenia z jazdy signem dalej nim jeździsz ??
ajo81 Napisano 14 Czerwca 2011 Napisano 14 Czerwca 2011 Ja mam signa, ale on nie na street. ;/ Kumpel miał też signa na street, miał tylko zdjęty przedni hamulec i z tyłu miał avida bb5 po roku jazdy kupił ns holy 24" i mówi że o niebo lepiej. Lepiej wydać więcej i mieć na dłużej. Poważnie.
TrzecieKolo Napisano 14 Czerwca 2011 Napisano 14 Czerwca 2011 Moim zdaniem ten kross na street się nie nadaje... zapomnij o przerzutkach, 1 hamulec to maks albo kup coś taniego nowego - ns holy, dartmoor two4player albo two6player - albo zeszłoroczny dartmoor quinnie (ale to już 2400) poczytaj też ten wątek: http://www.forumrowerowe.org/topic/91921-1800zl-dirtstreet/
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.