Skocz do zawartości

[Rower]kross sign ds do streetu ?

kamking

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ehh.. DS2 jest ciężki na street. Musiałbyś wywalić amor wstawić sztywniak założyć single speeda i wywalić minimum hamulec przód.

Powiedz nam gdzie jeździsz, w jakim stopniu zaawansowania, do jakiej ceny chcesz kupić taki rower ? Po takich informacjach dopiero coś powiemy.

Napisano

Jeżdżę po mieście (warszawa), jestem początkujący, a tego krossa mogę kupić za 1100

a do wydania na 'upgrejdy' mogę wydać do 1000 zł

Napisano

Ze streetem w obecnym tego słowa znaczeniu to niestety Kross ma nie za wiele wspólnego. W tym budżecie możesz się rozglądać za innymi używkami.

Powiedz czy chcesz koła 24 czy 26. Amortyzator czy sztywny widelec.

Napisano

zależy mi na tym signie, dlatego jakbyście mogli to doradzcie mi co można by z nim zrobić, aby było lepiej do streetu

Napisano

tak można by było tak zrobić, ale z tego co piszesz masz do wydania 2 tysiące, wiec o wiele lepszym wyjściem byłoby kupno gotowego roweru do streetu, a nei signa gdzie trzeba wymienić sporo - mówie Ci to jako były użytkownik signa ;)

sprawdź sobie ns holy, gotowe rowery dartmoora, prodigy, ew jakieś używki

Napisano

ogólnie spoko. pozmieniałem w nim troche i był naprawdę fajny - inne opony, signe speed, 1 hamulec, i jak będziesz miał wersje z rst lunch to radziłbym wymienić na coś lepszego dla własnego bezpieczeństwa ;)

Napisano

Ja mogę polecić Dartmoor - ma bardzo fajne rozwiązania , jeżeli masz 2 tyś. (na to wychodzi) możesz szukać używanego który kosztować 4/5tyś i poprostu komuś się znudził itp. Będziesz miał dobry sprzęt a nikogo nie będzie obchodzić to że jest używany :)

Pozdrawiam

Napisano

do ds1 nie da rady wrzucić sztywniaka, chyba że masz dobrego dentystę.

Nie kupuj ds do streetu kup sobie holy 2 kasa podobna a bedzie sie na nim lepiej streetować ;)

Napisano