kamking Napisano 8 Czerwca 2011 Napisano 8 Czerwca 2011 Mam zamiar kupić sobie tego signa, czy nadaje się on do streetu ???
Onyxer Napisano 8 Czerwca 2011 Napisano 8 Czerwca 2011 Ehh.. DS2 jest ciężki na street. Musiałbyś wywalić amor wstawić sztywniak założyć single speeda i wywalić minimum hamulec przód. Powiedz nam gdzie jeździsz, w jakim stopniu zaawansowania, do jakiej ceny chcesz kupić taki rower ? Po takich informacjach dopiero coś powiemy.
kamking Napisano 8 Czerwca 2011 Autor Napisano 8 Czerwca 2011 Jeżdżę po mieście (warszawa), jestem początkujący, a tego krossa mogę kupić za 1100 a do wydania na 'upgrejdy' mogę wydać do 1000 zł
Bombell Napisano 8 Czerwca 2011 Napisano 8 Czerwca 2011 Ze streetem w obecnym tego słowa znaczeniu to niestety Kross ma nie za wiele wspólnego. W tym budżecie możesz się rozglądać za innymi używkami. Powiedz czy chcesz koła 24 czy 26. Amortyzator czy sztywny widelec.
kamking Napisano 8 Czerwca 2011 Autor Napisano 8 Czerwca 2011 zależy mi na tym signie, dlatego jakbyście mogli to doradzcie mi co można by z nim zrobić, aby było lepiej do streetu
zido Napisano 8 Czerwca 2011 Napisano 8 Czerwca 2011 tak można by było tak zrobić, ale z tego co piszesz masz do wydania 2 tysiące, wiec o wiele lepszym wyjściem byłoby kupno gotowego roweru do streetu, a nei signa gdzie trzeba wymienić sporo - mówie Ci to jako były użytkownik signa sprawdź sobie ns holy, gotowe rowery dartmoora, prodigy, ew jakieś używki
kamking Napisano 8 Czerwca 2011 Autor Napisano 8 Czerwca 2011 aha a ogólnie jak ci się jeździło singem ??
zido Napisano 9 Czerwca 2011 Napisano 9 Czerwca 2011 ogólnie spoko. pozmieniałem w nim troche i był naprawdę fajny - inne opony, signe speed, 1 hamulec, i jak będziesz miał wersje z rst lunch to radziłbym wymienić na coś lepszego dla własnego bezpieczeństwa