Skocz do zawartości

[koła] ZTR crest, XC717, XR400,......


emin

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Następujący dylemat.

Moja waga powiedzmy 87 - zejdzie w dół - 83kg

Mam dylemat przy zakupie kół.

Aktualnie posiadam crossmaxy XL - koła rewelacja dla ciężkich rajderów, toczą się super, i są wręcz pancerne. minusy to serwis i ewentualnie walnięta szprycha i jednak waga.

 

Te koła chcę sobie zostawić do jeżdżenia na co dzień/treningi jednakże do maratonów chciałbym nabyć coś lżejszego.

Koła na disc - 6 śrub.

I teraz dylematy

Obęcze

- ZTR ALPINE?

- ZTR crest?

- XC 717?

- XR 400?

 

Szprychy

- sapim d-light?

- dt champion?

 

Piasta - tu brak dylematu

- novatec 711/712

 

Nyple

- alu?

- mosiądz?

 

Najbardziej skłaniam się ku takiemu rozwiązaniu.

- ztr crest (podobno mocniejsze niż alpinki)

- sapim d-light

- novatec 711/712

- nyple alu SAPIM polyax

 

I teraz pytania

1. czy ten zestaw wytrzyma na naszych płaskich wielkopolskich maratonach (GOOGOL, KACZMAREK ELECTRIC, głównie wielkopolska),

2. Czy dadzą rade powiedzmy w Karpaczu na Powerrade.

3. Jeśli kategorycznie powinienem sobie odpuścić z moją wagą Cresty to czy XC717/XR400/ewentualnie ZTR 355 będą mocniejsze? - z jakimi szprychami?

 

Dylemat jest na tyle istotny że jak mam zejść 100 gram - to gra nie warta świeczki - (crossmax XL około 1800gram)

4. co z ZTRami jeśli włożę do nich powiedzmy schwalbe marahon racer i 6 bar? -gdzieś czytałem że nei powinno się ;/

 

Wszelkie opinie mile widziane

Napisano
Najbardziej skłaniam się ku takiemu rozwiązaniu.

- ztr crest (podobno mocniejsze niż alpinki)

- sapim d-light

- novatec 711/712

- nyple alu SAPIM polyax

I będzie to najrozsądniejszy zestaw, jakoś bardzo dużo nie ważysz więc nie bałbym się o wytrzymałość. To czy gdziekolwiek dadzą radę zależy od tego jak dobrze zostaną zaplecione :) Polecam iść do Rybczyńskiego, trochę tych kół na ZTRach robili i znają się na rzeczy. Roman z Murowanej też dobrze zaplata, do tego znacznie taniej niż Ryba.

 

Sam jeżdżę na Olympic przy wadze 95kg, gdyby nie ****owy zaplot byłyby to złote koła. W najbliższym czasie zajrzę do Romana aby zrobił je porządnie, tylko nigdy ta Murowana nie jest mi po drodze :/

 

ZTRy nie lubią wysokiego ciśnienia, więc szosowe treningi opadają - dla oponek 1.0" max to 3.8bar/55psi.

Napisano

Dzięki za info.

Jak by ktoś chciał coś dodać byłoby super.

Czy jak włożę dętkę to więcej mogę nadmuchać w ztra?

Zwykle schwalbe RORO i RARA mam około 3barów. Czy po zalaniu także będę mógł jeździć na takich ciśnieniach na oponie 2.1?

Napisano

podziękował.

Zbieram więc kapuchę na kółeczka.

W sumie ciekawi mnie jeszcze czy odczuję różnicę in plus w stosunku do aktualnie posiadanych kół - 1800 gr. (crossmax xl)

 

Ale w tym przypadku podejrzewam że czas pokaże.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...