Skocz do zawartości

[1300zł] uniwersalny rower

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Chciał bym w najbliższym czasie, zakupić rower ale jestem absolutnie zielony, i muszę całkowicie wam zawierzyć co powinienem kupić.

Rower będzie używany w 70% w mieście, a pozostałe 30% będzie to lekki teren. Nie wiem jaki tym roweru najlepiej pasuje do takich zastosowań liczę na waszą pomoc.

Mam 193cm wzrostu i ważę około 90kg. Dystanse jakie będę pokonywał to około 30-40 km dziennie co drugi 3 dzień.

Jeśli potrzebne są jeszcze jakieś informację to piszcie, a postaram uzupełnić dane.

Pozdrawiam baciu.

Napisano

Mówiąc lekki teren miałem na myśli, las, trochę korzeni, zjazdy i podjazdy pewnie też. Z wzrostem mojej formy prawdopodobnie trudność terenu wzrośnie.

Napisano

Hmm http://www.rowerzysta.pl/2010/rower-gorski-unibike-fusion-2010-rok.html#fragment-2 albo level a2. W fusionie będziesz musiał wymienić koła (obręcze i szprychy) ja właśnie się przymierzam do zmiany bo są słabe a wagę mam taką jak ty. I niestety pojechałem trochę pojeździć w sobotę w terenie i koła do centrowania są :P Po prostu za słabe na moją wagę :)

Ale ogólnie nie mogę mu nic zarzucić fajnie się jeździ :P

Napisano

Jeśli chodzi o Unibike Fusion to bardzo mi się podoba zwłaszcza cena (starczyło by na dodatki kask licznik) ale dostępna jest chyba tylko rama 19" więc chyba za mała.

Kross Level A2 znalazłem tylko w tym sklepie. Jest to sklep godny zaufania? Bo ich oferta jest bardzo uboga i oprawa graficzna nie budzi zaufania. I czy ten kross jest zbudowany z lepszego sprzętu niż Unibike?

Napisano

Rower będzie używany w 70% w mieście, a pozostałe 30% będzie to lekki teren. Nie wiem jaki tym roweru najlepiej pasuje do takich zastosowań liczę na waszą pomoc.

Mam 193cm wzrostu i ważę około 90kg. Dystanse jakie będę pokonywał to około 30-40 km dziennie co drugi 3 dzień.

Tak jak napisał lczek123 - raczej rower crossowy niż górski.