qubass91 Napisano 2 Czerwca 2011 Napisano 2 Czerwca 2011 Na początek witam się ze wszystkimi, ponieważ to mój pierwszy post Po raz setny wałkowany będzie jak w temacie MTB za 3000 zł. Rower chcę kupić lada dzień. Oczekuję osprzętu, który w przyszłości nadawać się będzie do rozbudowy. Jeżdżę praktycznie po każdym terenie. Od przełaju w lesie, skoki do metra, dłuższa szosę, walenie tylnym kołem w krawężnik. Zależy mi żeby rower był jak najbardziej wytrzymały, z zwłaszcza miał pancerne koła (wymiana 3 dętek w 3 dni w mojej Meridce Crossway 8300 i prowadzenie dziś roweru przez 5 km trochę mnie już nuży ). Jestem kompletnym laikiem, więc jeśli się skompromituję to bardzo was przepraszam . Na razie wytypowałem takie modele: Scott Scale 70 Ghost SE 5000 Ghost EBS 2 Kellys Madman Corratec X-Vert S 0.4 Cube Acid Disc Merida Matts TFS 500-D Trek 6500 Kross Level A6 Giant XTC Unibike Expert MERIDA MATTS TFS XC 500-V Bardzo was proszę o pomoc w wybraniu konkretnego modelu. Dlaczego akurat ten? Jakie są plusy i minusy. Jeśli macie inne propozycje to słucham. Cena 3000 +-200zł. PS. Wzrost 170cm waga 75kg. Jaką ramę brać? PSS. U-Lock Kryptonite Evolution series 4 LS to wystarczające zabezpieczenie czy ściągać lepsze? Skroili mi po miesiącu treka za 1,5 tys. spod sklepu parę lat temu więc nie chcę powtórki z rozrywki. Z góry dzięki
filip3434 Napisano 2 Czerwca 2011 Napisano 2 Czerwca 2011 a może MBike 0.6 ? dziś mi przyszedł i jestem zachwycony
qubass91 Napisano 2 Czerwca 2011 Autor Napisano 2 Czerwca 2011 Wolałbym coś bardziej sprawdzonego, jeśli możesz to zdaj relacje jak pojeździsz na nim parę dni, też wezmę pod uwagę. Czekam na opinie