Azien Napisano 1 Czerwca 2011 Napisano 1 Czerwca 2011 Witam! Jestem tu nowy i proszę o wyrozumiałość, jeśli nie od razu wpasuję się w tutejsze zwyczaje. Uwielbiam jeździć, ale jestem raczej laikiem w kwestiach technicznych. Do rzeczy... Szukam roweru wartego do ok. 1700 złotych do jazdy rekreacyjnej, ale po różnych nawierzchniach (asfalt, kostka brukowa, leśne uliczki, czasem nawet piach i lekkie błoto). Nie w głowie mi skoki czy wyścigi a'la Maja Włoszczowska, ale często zdarza mi się wylądować w lesie lub wyskoczyć poza bardziej uczęszczane drogi. Najbardziej optymalny będzie chyba klasyczny rower górski... tylko jaki? Dotychczas na starym rowerze (który dokonał niedawno żywota) robiłem ponad 1000 km rocznie, a wolałbym, żeby rower przetrwał dobrych kilka lat. Zależy mi na amortyzowanym widelcu (najlepiej z blokadą) i (to już nie obowiązkowe) 24 biegach, bo przy wyższych prędkościach nie wystarczyło mi 21. Pełna amortyzacja raczej nie wchodzi w grę - męczy to niemiłosiernie, czego doświadczałem przez ostatnie 10 lat. Mam 178 cm wzrostu i ważę 68 kg. Troszkę zainteresowałem się tematem samodzielnie i wpadłem w sklepie na pewnego Kelly'sa. Godne to uwagi? Oczywiście będę bardzo wdzięczny, jeśli podzielicie się innymi propozycjami. http://kellysbike.com/index.php?id=pl_product&product_id=24470&countries_id=170&countries_name=pl&cat_id=269&subcat_id=271 Pozdrawiam, Andrzej.
dziobolek Napisano 1 Czerwca 2011 Napisano 1 Czerwca 2011 Uniwersalne to są crossy (nie mylić z marką Kross). Tutaj masz wyprzedaż starszych roczników MTB - http://velo.com.pl/rowery/wyprzedaz/?id=432 Cross - http://velo.com.pl/rowery/wyprzedaz/?id=356 Zerknij, może coś znajdziesz dla siebie. Pozdrówka!