Skocz do zawartości

[krzywa tarcza] Avid Juicy 5

coy

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

mam teraz więcej wolnego czasu i postanowiłem poświęcić się mojemu rowerowi ;) Od kilku tygodni męczy mnie skrzywiona tarcza. Była ona już 'prostowana' w serwisie, ale po kilkudziesięciu kilometrach nadal jest to samo. Jest to bardzo uciążliwe i muszę coś z tym zrobić, bo odechciewa się jazdy. Co polecacie? To się w ogóle prostuje? Moje hamulce to: AVID JUICY 5 DISC BRAKE. Jeżeli miałbym kupić nową tarczę to jaką? Musi być taka sama jak ta którą miałem do tej pory? Podobno istnieją jakieś maszynki do prostowania, ale czy nie lepiej będzie kupić nową tarczę? Od czego te tarcze w ogóle się krzywią? Czy to, że tarcza mi obciera to może być jedynie wina krzywej tarczy? Scentrowane koło ma tutaj cokolwiek do gadania?

Jak widać jestem jeszcze laikiem i proszę was o pomoc. :whistling:

Napisano

Tak tarcze można prostować -TU- masz specjalny przyrząd do tego. Jeśli chodzi o nową tarczę to jeśli nie chcesz zmieniać adapteru to musisz kupić tarczę tego samego rozmiaru. Polecam tarczę shimano na pająku.

Napisano

A czy da radę to wyprostować tak żeby posłużyła jeszcze przez kilkaset kilometrów? Zastanawiam się czy warto kupować specjalnie do tego klucz skoro po ostatniej wizycie w serwisie tarcza była w zasadzie prosta, a po kilkudziesięciu kilometrach znowu zaczęła obcierać :icon_confused:

Napisano

U mnie Avidowe tarcze też się ciągle gięły. Nie ma co sobie zaprzątać głowy tym szajsem. Wymień na jakąś tarczę na pająku. Np Shimano xt albo Hope.

Napisano · Ukryte przez safian, 2 Czerwca 2011 - Podwójny post
Ukryte przez safian, 2 Czerwca 2011 - Podwójny post

U mnie Avidowe tarcze też się ciągle gięły. Nie ma co sobie zaprzątać głowy tym szajsem. Wymień na jakąś tarczę na pająku. Np Shimano xt albo Hope.

Napisano