Njailu Napisano 31 Maja 2011 Napisano 31 Maja 2011 Witam Zacznę od tego, że w kwestii rowerów jestem kompletnie zielony:-) ale postanowiłem odrestaurować dla dziewczyny dziadkowa Ukrainę (taki rower co nie będzie szkoda jak pod uczelnia ukradną) i zakochałem się w tym rowerze. Na chłopski rozum wszystko rozebrałem pomalowałem ramę na zielono resztę części na czarny mat i skręciłem. No i zaczęły się problemy, ujmę to tak: rower się toczy i można nim dotrzeć na miejsce ale... łożyska przy widełkach pogubiły połowę kulek to samo przy pedałach, nienatalkowałem dętek i schodzi powietrze(może być też problem z wentylami), lampki się nie świecą(dynamo dobrze założone, kable lutowane więc chyba żarówki), no i pogubiłem trochę śrubek więc niektóre rzeczy "latają" Teraz tak, chciałbym: -zamontować do tego klasyka przerzutki(chociaż tylne), -zamontować hamulce przednie i tylnie(jest przedni ale takie stare zaczepy, że nie idze dokupić kolocków) bo wkurza mnie strasznie hamowanie pedałami(z przyzwyczajenia kręcę pedałami w druga stronę i gwałtownie hamuje:/ i jakoś to zlikwidować) -śrubę przy siodełku wymienić na taka z rączką bo teraz trzeba wozić klucz żeby obniżyć -dokupić gdzieś te nieszczęsne łożyska(bladego pojęcia nie mam gdzie i o co pytać) -przydało by się tez kierownice dokupić razem z słupkiem ale nie mogę znaleźć w takiej średnicy... Moje pytanie... jest sens? ile mniej więcej koszty takiej zabawy wg was wyniosą(budżetowo, to nadal ma być rower, którego nie będzie szkoda) i czy w ogolę nowoczesne części będzie sie dało zamontować bo już wiem, że amortyzatorów z przodu nie kupie takich bo jest wąski kanał w ramie(czy jakoś tak mi pan tłumaczył w sklepie:D) Pozdrawiam i proszę o wyrozumiałość