Skocz do zawartości

[1800zł] Dirt/Street


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, to mój pierwszy post.

 

Poszukuję roweru do dirtu/streetu w przedziale 1500-1800. Jestem początkujący, jeśli chodzi o znajomość sprzętu, jak i o jazdę, stąd też taki przedział cenowy. Nie chcę inwestować w droższy sprzęt, który najprawdopodobniej ulegnie zniszczeniu podczas nauki. Przebiłem się przez dziesiątki tematów i wyczytałem, że niezłym rowerem na start jest Kross DS, DS2. Problem jest jedynie z dostępnością DS2. Na stronie producenta kosztuje 2400, co jest stanowczo za dużo.

 

Tutaj pojawia się moje pytanie:

Czy nie lepszym rozwiązaniem jest kupienie DS, zmiana amortyzatora na Duro, ewentualnie hamulców na bb5/bb7 i zamknięcie się w 1800 (przy zamontowaniu bb5)? Czy może różnica w osprzęcie między DS a DS2 jest tak duża, że warto za wszelką cenę (przez pół sezonu, albo i dłużej) szukać po sklepach, magazynach DS2, za miejmy nadzieje, podobne pieniądze, co modyfikowany DS? Chodzi mi głównie o to, czy jako laik odczuje znaczną różnicę między hamulcami (tektro auriga vs avid bb5), amortyzatorem (duro vs rts space jump) czy przerzutkami (X-5 vs X-7)?

 

Oczywiście mile widziane są propozycje innych modeli (przeglądając tematy trafiłem na kilka propozycji, jednak w większości były to aukcje rowerów używanych lub cena była zbyt wysoka), modyfikacji DS (informacje o amortyzatorze i hamulcach zaczerpnąłem z innych tematów o DS, które do najnowszych niestety nie należały). Ważne, żeby nie przekroczyć 1800 zł.

 

Interesują mnie tylko nowe rowery i osprzęt. Póki, co nie chcę się bawić w kupowanie używanych. To chyba tyle. Z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam dość długo szukałem czegoś do streetu w miarę taniego. Za 1500-1800 raczej z amorkiem nic nie dostaniesz nowego...

 

Ze sztywnych i w miarę tanich to NS holy 1 lub 2.