Skocz do zawartości

Schwinn Mesa LT


adixtra

Rekomendowane odpowiedzi

Brake Front (Hamulec przedni): tektro 836 AL + merida hard brake

Brake Rear (Hamulec tylny): tektro 836 AL merida hard brake

Brake Levers (Klamki Hamulcowe): AVID FR5

Cables (Pancerze i linki): JAGWIRE

Cassette (Kaseta): SRAM PG-950-9, 11-32

Chain (Łańcuch): SHIMANO CN-HG73

Crankset (Korby + Suport): TRUVATIV Iso Flow, 44-32-22 + Truvativ Power Spline

Derlr Front (Przerzutka przednia): SRAM X-Gen

Derlr Rear (Przerzutka tylna): SRAM X-7

Fork (Widelec): SUNTOUR EPICON LOD SF11

Frame (Rama): NLitened Gold Label Aluminium

Grips (Gripy): SCHWINN

Handlebar (Kierownica): SCHWINN

Headset (Stery): CANE CREEK + topcap carbonowy zoom

Pedals (Pedały): NO-NAME

Seat (Siodło): WTB Speed V Sport

Seatpost (Sztyca): Schwinn Ride Tuned

Seatpost clamp (Zacisk sztycy): ???

Shifters (Manetki): SRAM X-7

Skewers (Zaciski koł): MAVIC CROSSRIDE

Stem (Mostek): Schwinn Ride Tuned

Tire Front (Opona przednia): WTB VelociRaptor, 26x2,10"

Tire Rear (Opona tylna): WTB VelociRaptor, 26x2,10"

Tubes (Dętki): CST

Wheel Front (Koło przednie): MAVIC CROSSRIDE UB 2011

Wheel Rear (Koło tylne): MAVIC CROSSRIDE UB 2011

 

img20110528132150.th.jpg

 

pełna wielkość zdjęcia:

http://img848.imageshack.us/img848/7581/img20110528132150.jpg

 

Planowane zmiany:

-pedały :)

-mostek na coś z mniejszym kątem wzniosu

-kierownicę na prostą

-rogi

-gripy na piankowe

-opony i dętki na coś lżejszego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiany które planujesz jak najbardziej słuszne,będzie lżej i bardziej ścigancko czyli typowo XC.Rowerek niezły fajna rama i sylwetka. :yes::thumbsup: Co do mostka i kiery,chcesz mieć niżej?Obróć mostek odwrotnie! :devil::teehee: Tak na razie zanim se nie zmienisz. B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Tutaj zdjęcie na szybkiego :P

 

gallery_132461_1427_1751437.jpg

 

Po wymianie opon i dętek czuć różnice na korzyść nowego zestawu. Rower stał się żwawszy, lżej się rozpędza.

Opony dobrze sobie radzą na leśnych ścieżkach z szyszkami :), w sypkim, głębokim piachu też nie zauważyłem dużych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko powiedzieć czy coś się zmieniło :). Wizualnie podoba mi się bardziej wersja 2011, a waga mniejsza bo po 20 szprych w kole.

A niżej zrobiłem małe zestawienie wag z danych ogólnie dostępnych.

 

Brakes (hamulce):Brake Front (Hamulec przedni): tektro 836 AL + merida green brake (180g)

Brake Rear (Hamulec tylny): tektro 836 AL + merida green brake (180g)

Brake Levers (Klamki Hamulcowe): AVID FR5 (150g)

Cables (Pancerze i linki): JAGWIRE (120g)

Cassette (Kaseta): SRAM PG-950-9, 11-32 (400g)

Chain (Łańcuch): SHIMANO CN-HG73 (280)

Crankset (Korby + Suport): TRUVATIV Iso Flow, 44-32-22 + Truvativ Power Spline (860g + 300)

Derlr Front (Przerzutka przednia): SRAM X-Gen (190)

Derlr Rear (Przerzutka tylna): SRAM X-7 (270g)

Fork (Widelec): SUNTOUR EPICON LOD SF11 (1740)

Frame (Rama): NLitened Gold Label Aluminium (2000)

Grips (Gripy): SCHWINN (100g)

Handlebar (Kierownica): SCHWINN (250)

Headset (Stery): CANE CREEK + topcap carbonowy zoom (100g)

Pedals (Pedały): NO-NAME (250)

Seat (Siodło): WTB Speed V Sport (400g)

Seatpost (Sztyca): Schwinn Ride Tuned (300g)

Seatpost clamp (Zacisk sztycy): (40g)

Shifters (Manetki): SRAM X-7 (280g)

Skewers (Zaciski koł): MAVIC CROSSRIDE (120g)

Stem (Mostek): Schwinn Ride Tuned (180g)

Tire Front (Opona przednia): Kenda Karma (478g)

Tire Rear (Opona tylna): Kenda Karma (487g)

Tubes (Dętki): Maxxis Ultralight (250g)

Wheel Front (Koło przednie): MAVIC CROSSRIDE UB 2011 (800g)

Wheel Rear (Koło tylne): MAVIC CROSSRIDE UB 2011 (950g)

 

CO daje razem ok.: 11665g

 

Jeśli macie jakieś uwagi,piszcie.

Co myślicie o białym mostku i kierze ???Będzie pasowało??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...