Tak jak w temacie dostałem od swej Dziewczyny "zamówienie" na złożenie roweru, typu holender oczywiście damki. Tylko mój problem polega na tym, że nigdy nie składałem roweru i nie mam zielonego pojęcia skąd w Warszawie wziąć części do tej operacji. Kupienie gotowego odpada...
Poszukuje:
1)Ramy, ma być lekka o takiej geometrii jak była dawniej i małym przekroju rurek z których jest zbudowana. W grę wchodzi albo nowa do malowania albo jakaś używana w dobrym stanie może być do malowania bo i tak czeka mnie malowanie na babeczkowaty kolor.
2)Dobrej przerzutki w piaście, pytanie jaka jest najlepsza oraz ma najwięcej przełożeń? Jak dobrać przełożenie główne by nie było kłopotu z jazdą po piasku?
3)Hamulca bębnowego do przedniego koła, podobno istnieją... Jak nie to jakiś hamulec taki zwykły dobrej marki by pasował.
4)Siodełka na sprężynach mega wygodnego.
5)Korby takiej zabytkowej wraz z suportem i osłoną łańcucha.
6)Oświetlenia stylizowanego na zabytkowe.
Jak ktoś by mi jeszcze powiedział czy coś jeszcze się różni od normalnego roweru i musi być kupione w takim a takim sklepie to będę wdzięczny.
Jak by ktoś napisał jeszcze listę jakich części jeszcze potrzebuje by ją złożyć to było by miło.
Ile muszę odżałować pieniędzy by taki rowerek złożyć, zakładając że sam go będę robił. Laikiem mechanicznym nie jestem w samochodach się babrze więc i to złożę.
Pytanie
Gość Marcin
Witam,
Tak jak w temacie dostałem od swej Dziewczyny "zamówienie" na złożenie roweru, typu holender oczywiście damki. Tylko mój problem polega na tym, że nigdy nie składałem roweru i nie mam zielonego pojęcia skąd w Warszawie wziąć części do tej operacji. Kupienie gotowego odpada...
Poszukuje:
1)Ramy, ma być lekka o takiej geometrii jak była dawniej i małym przekroju rurek z których jest zbudowana. W grę wchodzi albo nowa do malowania albo jakaś używana w dobrym stanie może być do malowania bo i tak czeka mnie malowanie na babeczkowaty kolor.
2)Dobrej przerzutki w piaście, pytanie jaka jest najlepsza oraz ma najwięcej przełożeń? Jak dobrać przełożenie główne by nie było kłopotu z jazdą po piasku?
3)Hamulca bębnowego do przedniego koła, podobno istnieją... Jak nie to jakiś hamulec taki zwykły dobrej marki by pasował.
4)Siodełka na sprężynach mega wygodnego.
5)Korby takiej zabytkowej wraz z suportem i osłoną łańcucha.
6)Oświetlenia stylizowanego na zabytkowe.
Jak ktoś by mi jeszcze powiedział czy coś jeszcze się różni od normalnego roweru i musi być kupione w takim a takim sklepie to będę wdzięczny.
Jak by ktoś napisał jeszcze listę jakich części jeszcze potrzebuje by ją złożyć to było by miło.
Ile muszę odżałować pieniędzy by taki rowerek złożyć, zakładając że sam go będę robił. Laikiem mechanicznym nie jestem w samochodach się babrze więc i to złożę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 odpowiedź na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.