dreamer86 Napisano 5 Sierpnia 2010 Napisano 5 Sierpnia 2010 Witam, jestem nowy na forum i laik jeżeli chodzi o rowery trochę już poczytałem wybór padł na Kross Level moje pytanie jest następujące czy warto dopłacić do A4 aż 700 zł ? W sklepie internetowym mogę mieć A2 za 1189 zł Niedaleko mojej miejscowości jest A4 w cenie 1899 zł. Z racji tego że nie orientuję się w cenach i w osprzęcie roweru pytam ponieważ różnica jest bardzo duża. Czy może taka super promocja A2 jest i dlatego tak tanio ? Jest A4 w tym sklepie za 1699 ale rozmiar 16 więc za mały jak dla mnie. Mam również pytanie odnośnie rozmiaru ramy mam 174 cm wzrostu i 70 kg wagi myślę że 17 będzie ok nie ma 18 w tym modelu a 19 pewnie za duża będzie. Dzięki
Szogun123 Napisano 5 Sierpnia 2010 Napisano 5 Sierpnia 2010 Które to są roczniki? Bo one różnią się osprzętem. Co do rozmiaru - idealnie byłoby 18"... rośniesz jeszcze? jeśli tak, to może jednak 19"... 17" będzie trochę za mała..
dreamer86 Napisano 5 Sierpnia 2010 Autor Napisano 5 Sierpnia 2010 Roczniki 2010 wszystko wg specyfikacji producenta czyli nic w nich nie zmieniane. Nie już nie rosnę właśnie idealne było by 18 ale niestety nie ma. To będzie mój pierwszy poważny rower więc pewnie i tak będę zadowolony skłaniam się ku modelowi A2 cena mi odpowiada i jak na pierwszy rower myślę że będzie ok.
Artro Napisano 5 Sierpnia 2010 Napisano 5 Sierpnia 2010 Załamałem się patrząc w co są zaopatrzone nowe Krossy... W dupach im się poprzewracało! Chyba myślą, że faktycznie są wielkim i sławnym producentem ram rowerowych A8 za 4 kafle na Torze i SLX... To ja dopłacam 1800zł i mam w tej cenie Reactiona na Sidzie/Elixirach/Full XT To taki mały offtop Wracając na ziemię Ja bym poszukał wśród innych producentów, jeśli to niekoniecznie musi być Kross. W tej cenie nie sugeruj się ramą roweru bo wszystkie są bardzo podobnej jakości, tylko osprzętem. chyba najlepsze rozwiązanie: http://allegro.pl/show_item.php?item=1161097510 W cenie tej A4 masz nową A6