marcin77r Napisano 28 Maja 2011 Udostępnij Napisano 28 Maja 2011 Witam Szukam do wspólnej jazdy osób z tych okolic , jeżdżę prawie codziennie wieczorami, a w weekendy różnie to bywa. Może ktoś ma chęć pokręcić ze mną to zapraszam. W ogóle jestem też otwarty na różne propozycje rowerowe. Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniutek79 Napisano 23 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2011 Chętnie bym pojeżdził. Interesuje mnie tylko szosa. Jestem z okolic piaseczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77r Napisano 24 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca 2011 może być szosa ale ja mam górala więc bym wymiękał - a ty ostro kręcisz? Ja nie jestem nowicjuszem ale i nie kolarzem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniutek79 Napisano 25 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2011 Jeżdze od 9 lat, mój rowerek to taki mtb tylko przerobiony na szosówke, koła 26".Moje średnie prędkości na 30km to 30-34km/h. Mozemy się skontaktować i pogadac. Ja jezdze w zależności od zmiany na którą pracuję ponieważ kolarstwo łącze z dojazdem do pracy na rowerze.Wieczorami raczej już nie wsiadam chyba że jade na 3 zmianę,kturą mam w następnym tygodniu i mozemy się wtedy ustawić-zrobie najwyżej więcej niż zwykle kilometrów. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LUIS123 Napisano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2011 Ja od czasu do czasu pomykam koło piaseczna, siedliska, kabaty choinowski itp szybkość rekreacyjna od 24 do 35 zależy od okoliczności średnio dystans 30 - 40 km czasem 90 jak będę jechał dam znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...